این استقلالی این هفته به ستاره پرسپولیس می رسد؟!

این استقلالی این هفته به ستاره پرسپولیس می رسد؟!

رقابت در لیگ برتر برای فصل جاری همچنان در همه زمینه ها شدید است و حتی دروازه بان ها نیز دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

اخراج علیرضا بیرانوند در دقیقه 43 دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک که در ورزشگاه آزادی آغاز شد، انتقاد شدید یحیی گل محمدی و نیمکت پرسپولیس را به دنبال داشت.

یحیی گل محمدی ضمن انتقاد از منصوریان داور مسابقه رسما اعلام کرد که نتایج بازی ها از بالا مشخص می شود و قصد دارد در بازی با صنعت نفت آبادان از بازیکنان امید پرسپولیس استفاده کند! واکنش علیرضا بیرانوند هم دست کمی از سرمربی پرسپولیس نداشت. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هنگام خروج از زمین، سر تیمش را با دست نشان داد! این در حالی بود که اکثر کارشناسان داوری معتقد بودند که میلاد فحردینی بازیکن تیم آلومینیوم توپ را در آفساید دریافت کرده و داور مسابقه باید قبل از اخراج علیرضا بیرانوند (به دلیل برخورد با میلاد فرالدینی) مهدی رحمتی را آفساید اعلام می کرد.

در همین راستا شنیدیم عصبانیت شدید علیرضا بیرانوند در اعتراض به کمین بازیکن آلومینیوم اراک به دلیل از دست دادن دیدار با صنعت نفت آبادان و فرصت صدرنشینی در جدول کلین شیت های لیگ برتر بوده است. علیرضا بیرانوند در حال حاضر با 12 کلین شیت در هفته هجدهم کلین شیت را در اختیار دارد اما حسین پورحمیدی با 11 کلین شیت دروازه بان شایسته آلومینیوم اراک است.

آلومینیوم اراک این هفته به مصاف مس رفسنجان می رود که در این فصل نشان داده خط حمله ضعیفی در مقابل خط دفاعی عالی دارد. از این رو علیرضا بیرانوند پیش بینی کرد که با اخراج او بهترین فرصت برای سبقت گرفتن از پورحمیدی پیش بیاید و این دلیل اصلی عصبانیت او بود.

لازم به ذکر است حسین پورحمیدی دروازه بان موفق فصل جاری آلومینیوم اراک سابقه بازی در استقلال تهران را نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید