این استقلال در نقش مهاجم؟

این استقلال در نقش مهاجم؟

مصدومیت طولانی مدت وریا گفوری باعث شد تا او بازی های قبلی استقلال را از دست بدهد. در غیاب کاپیتان آبی ها در این تیم، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت به جای ورا در پست دست راست از کوین یامگا بازیکن فرانسوی استفاده کند.

یامگا که پست اصلی او نیز دفاع راست است، در دیدارهای قبلی به جای ورا گفوری به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

این بازیکن فرانسوی در ابتدای فصل و زمانی که گفوری در ترکیب استقلال بود به عنوان یکی از بازیکنان هجومی استقلال بازی می کرد و حالا اگر گفوری مقابل رفسنج فیکس شود، احتمالا یمگا دوباره حمله خواهد کرد.

در سیستم 3-4-3 استقلال یمگا یکی از بازیکنانی بود که توپ را پشت سر مهاجم کوبید و با توجه به بهبود مصدومیت گفوری و احتمال بازگشت او، به نظر می رسد شاهد باشیم که یامگا به سراغ قبلی خود خواهد رفت. موقعیت

این در حالی است که ممکن است مجیدی علیرغم بهبودی مصدومیت، به دلیل غیبت طولانی مدت غفوری در تمرین و غیبت او در شرایط مسابقه، فعلا این بازیکن را مقابل مس در ترکیب اصلی قرار ندهد که در این صورت یمگا به میدان می رود. در همان پست درست اما در صورت بازگشت کاپیتان استقلال به ترکیب اصلی، احتمالا بازیکن فرانسوی را در هافبک هجومی خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید