این ستاره استقلال عصای مجیدی می شود

این ستاره استقلال عصای مجیدی می شود

روزبچ چسمی بازیکن باتجربه ای که در زمان حضور کارلوس کی روش یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی بود و حتی از جام جهانی هم جان سالم به در برد خرید تابستانی آبی ها بود. بازیکنی با ترافیک سنگین در خط هافبک، فرصت های پراکنده برای حضور در ترکیب استقلال.

حالا و در روزهایی که بحث اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی داغ شده و هنوز مشخص نیست که آیا این دو بازیکن می توانند آبی ها را در طول فصل همراهی کنند یا خیر، شاید چشم ها مثل دیوانه باشد. فرهاد مجیدی نگاه می کند. جاهای خالی یکی از دو مدافع تیمش را پر کنید.

چشمی که در هافبک دفاعی تخصص دارد و علاقه چندانی به بازی در پست مدافع نداشت در زمان کارلوس کی روش در این پست استفاده شد که عملکرد قابل قبولی نیز از خود نشان داد و همین مشکل باعث ایجاد این بازیکن شد. او همچنین در بسیاری از مسابقات تیمش به عنوان مدافع بازی می کند.

حالا روزبه در حال تبدیل شدن به یکی از مدافعان مرکزی و اصلی شاگردان فرهاد مجیدی است که باید جای خالی یزدانی و مرادمند را پر کند. وظیفه بزرگی که بر دوش او گذاشته شده و ماموریت سختی در انتظارش است که البته این بازیکن قبلا در این پست پاسخ داده و توانایی های خود را نشان داده است.

باید دید مشکل سیاوش یزدانی و حسین مرادمند بعد از بازی مقابل فایر پاس حل می شود یا خیر، روز خوب و پرباری را باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید