این ستاره بزرگ را مستقل در نظر بگیرید

این ستاره بزرگ را مستقل در نظر بگیرید

هواداران استقلال برخلاف حریف سنتی خود نگران جذب مهاجمان در بازار تابستانی نبودند، چرا که بر اساس خواسته سا پینتو، استقلالی ها مهاجمانی با توانایی های مختلف را در بازار تابستانی به خدمت گرفتند، اما چالش اصلی استقلال برای حضور در لیگ 22 بود. نبود یک وینگر آماده برای جانشینی امیرحسین حسین زاده بود و همین مشکل مدیران باشگاه را بر آن داشت تا مذاکرات متعددی را برای انتخاب جانشین حسین زاده انجام دهند.

دور اول مذاکرات به بن بست رسید

مدیران استقلال که از جدایی حسین زاده مطمئن بودند، مذاکرات خود را قبل از رفتن این بازیکن به شارلوا بلژیک آغاز کردند و هدف اصلی آنها جذب محمد محبی، وینگر فصل گذشته سانتا کلارا و بازیکن سابق سپاهان بود. چرا که ریکاردو سا پینتو سرمربی آبی ها با توجه به حضور محبی در لیگ پرتغال شناخت کاملی از او داشت و از همان روز اول حضورش در جمع آبی ها اصرار خاصی برای جذب محمد محبی داشت.

استقلالی ها جذب محبی را به مراحل پایانی رساندند اما دو مانع بزرگ بر سر راه وینگر 23 ساله سانتا کلارا وجود داشت. ابتدا تغییر در ساختار مدیریتی باشگاه که باعث شد روند مذاکرات دوباره از مرحله اول آغاز شود و سپس درخشش محیبی در اردوی پیش فصل تیم پرتغالی که باعث شد ماریو سیلوا سرمربی تیم فوتبال شود. سانتا کلارا در فروش وینگر ایرانی تیمش تردید دارد.

وینگر پرتغالی راه را برای جدایی محبی هموار کرد!

سیلوا در روزهای گذشته از پاسخ منفی خود به فروش محمد محبی به مدیران باشگاه سانتا کلارا خبر داد و مدیران این باشگاه نیز این پیام را به سرمربی استقلالی خود رساندند. اما در روزهای اخیر تصمیم ماریو سیلوا تغییر کرده و او با در نظر گرفتن وینگر 25 ساله پرتغالی، موافقت خود را با انتقال قرضی محمد محبی اعلام کرده است.

ساعتی پیش نشریه ابولا پرتغال به شایعه انتقال قرضی محبی به استقلال واکنش نشان داد و در خبری ویژه اعلام کرد: وینگر ایرانی سانتا کلارا که تا سال 2024 با این باشگاه قرارداد دارد به ایران بازخواهد گشت تا برای این بازیکن ایرانی بازی کند. قهرمان، استقلال.» آرام آرام استقلال حالا یک مربی پرتغالی به نام ریکاردو سا پینتو دارد. باشگاه استقلال از حدود یک ماه پیش مذاکرات برای انتقال قرضی محبی را با باشگاه سانتا کلارا آغاز کرد.

هواداران استقلال در روزهای اخیر به شدت نگران نبودن تیمشان در پست جناحی بودند، اما حالا قطعی شدن انتقال محمد محبی می تواند فهرست آبی پوشان برای لیگ بیست و دوم را تکمیل کند و ریکاردو سا پینتو با خیال راحت این کار را انجام دهد. تیمش و دیگر نگران جذب نشدن نیست، جانشینی برای امیرحسین حسین زاده وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید