این ستاره پرسپولیس به فینال راه یافت

این ستاره پرسپولیس به فینال راه یافت

آخرین حضور وحید امیری در میادین حدود یک ماه پیش – 25 آبان و قبل از اعلام استقلال تاجیکستان بود. امیری در این دیدار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد اما خیلی زود مصدوم شد و مصدومیت همسترینگ مانع از همراهی او در ادامه بازی شد.

حالا اعلام شده است که وحید امیری با پارگی دربی و جام ملت های آسیا را از دست داده است. بازیکن سی و شش ساله پرسپولیس در این مدت پزشک خود را تغییر داد تا زودتر به میادین بازگردد اما شرایط بر اساس برنامه مراد امیری پیش نرفت و این بار مصدومیت شدیدتر و شدیدتری نسبت به او دریافت کرد. دفعه قبل. با توجه به سن امیری و اینکه تورنمنت بعدی تیم ملی جام جهانی 2026 خواهد بود، این مصدومیت آخرین شانس حضور در یک تورنمنت مهم و رسمی ملی را از وحید امیری گرفت و بعید نیست وی اعلام کند. خداحافظی در دیدار رسمی تیم ملی پس از جام جهانی با پیراهن تیم ملی خداحافظی کرد.

البته وحید همچنان برای پرسپولیس بازی می کند. او قرارداد دارد و همیشه آنقدر آماده بوده که هیچ مربی نمی تواند او را محدود کند. همانطور که در سطح ملی تا به امروز همه مربیان از وحید بی قید و شرط استفاده کرده اند و با وجود میانگین سنی بالای تیم ملی همیشه به او تکیه کرده اند.

همه فوتبالیست ها قبول دارند که الان وقت جوانی نیست و در فاصله سی و دو روز تا شروع جام ملت های آسیا، کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه خودکشی محض است. اما از سوی دیگر برای جام جهانی 2026 با تیم های دیگر با همین ترکیب رقابت نخواهیم کرد. باید پذیرفت و پذیرفت که نسل ساخته شده توسط کارلوس کی روش با تکمیل این تورنمنت به پایان خواهد رسید. پس از پایان جام ملت ها باید به فکر ساختن نسلی با انگیزه و جدید بود. نسلی که از هر نظر بهترین است و برای اولین بار از گروه خود در جام جهانی صعود می کند.