این گزینه یحیی می تواند در دو پست بازی کند. ستاره جذاب پرسپولیس خواهد بود؟

این گزینه یحیی می تواند در دو پست بازی کند.  ستاره جذاب پرسپولیس خواهد بود؟

مهرداد محمدی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان العربی در این فصل بوده و در دو بازی برای آگارین العربی بسیار خوب کار کرده است. او در بازی دوم تیمش یک گل زد و یک پاس گل داد تا بهترین بازیکن مسابقه شود. اما این مهاجم ایرانی در سومین دیدار مقابل العربی به یکباره از ترکیب و لیست تیم کنار گذاشته شد و به همین دلیل گمانه زنی های زیادی درباره او به وجود آمد.

العربی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و در هر سه بازی پیروز شده و با 9 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است. با این حال اخبار رسیده حاکی از آن است که مهاجم سابق بارسلونا و بایرن مونیخ در مسیر جانشینی مهاجم ایرانی قرار دارد.

باشگاه العربی به دنبال جذب رافینیا ستاره سابق بارسلونا برای تقویت است. تیاگو جایگزین مهرداد محمدی در لیست لژیونرهای عرب خواهد شد. رافینیا بازیکن پاری سن ژرمن است که به صورت قرضی برای رئال سوسیداد بازی می کند. محمدی فصل گذشته به دلیل مصدومیت از لیست العربی خط خورد و فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال جایگزین او شد. این مهاجم در این فصل با حضور السومه بدشانسی آورد و به همین دلیل مجبور به ترک این تیم قطری شد.

انتشار این خبر زمزمه حضور احتمالی مهرداد محمدی در پرسپولیس را بالا برد. بازیکنی که چندین پوسته دارد. مهرداد محمدی می تواند در خط حمله و هافبک بازی کند اما شاید مهمترین ویژگی او بازی در دفاع چپ باشد.

برادر دوقلوی میلاد محمدی یک بازیکن چپ دست است که می تواند در پست دفاع چپ بازی کند. این مشکل فکر یحیی گل محمدی را به خود مشغول کرده است. سرمربی پرسپولیس نه تنها در خط حمله، بلکه در دفاع چپ هم مشکل دارد. مهرداد محمدی می تواند نه تنها در پست مهاجم، وینگر، وینگر چپ، بلکه در پست دفاع چپ نیز بازی کند. البته خرید و آوردن مهرداد محمدی به این راحتی ها نیست و او در حال حاضر بازیکن گران قیمتی به حساب می آید.

محمدی که چند سال پیش در برنامه 90 و مقابل عادل فردوسی پور از عشق به علی کریمی و تشویق تیم پرسپولیس صحبت کرده بود، به شرط جام جهانی و دعوت به تیم ملی می تواند قرمزپوش شود. ..

دیدگاهتان را بنویسید