ایوب انتصاری; یک «دانشمند هوافضا» یا یک کارمند معمولی؟

ایوب انتصاری;  یک «دانشمند هوافضا» یا یک کارمند معمولی؟

روز جدید : دادگستری یزد می گوید خبر مرگ مشکوک یک دانشمند هوافضا صحت ندارد و این مرد «کارمند عادی یک شرکت صنعتی» بوده است.

برخی منابع خبری عبارتند از ایوب انتصاری، فارغ التحصیل رشته مهندسی هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف و مسئول چندین پروژه بزرگ در پردیس فناوری یزد که هفته گذشته به دلایل نامعلومی در یزد درگذشت.

بر اساس آگهی منتشر شده از سوی انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف، تاریخ درگذشت ایوب انتصاری که لقب «دانشمند هوافضا» را به او داده اند، 18 یا 10 خرداد است.

منابع اسرائیلی همچنین از مرگ مشکوک یک کارشناس هوافضای ایرانی خبر دادند و یک حساب کاربری منتسب به آژانس های امنیتی اسرائیل به طور ضمنی مدعی کشته شدن یک کارشناس هوافضای ایرانی شد.

صداوسیما در واکنش به این خبر نوشت:

خبر منتشر شده در برخی از صفحات و رسانه ها مبنی بر مرگ مشکوک یک دانشمند هوافضا صحت ندارد و فرد مورد نظر کارمند عادی یک شرکت صنعتی بوده و بر اثر بیماری در بیمارستان فوت کرده است.

یکی از نزدیکان وی برای اینکه خود را در فضای مجازی معرفی کند این شایعه را برای اولین بار در سایت خود منتشر کرد و آن را به طور گسترده در صفحات استان و بعداً در کشوری که با فرد شایسته همکاری خواهد کرد بازنشر کرد.

اما عکسی از مهران فاطمی استاندار یزد در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن وی با حضور در منزل خانواده انتصاری و اهدای لوح تسلیت گفت. در این لوح از ایوب انتصاری به عنوان «شهید راه علم و اقتدار کشور» یاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید