باجه بانک ملت در منطقه چورزق طارم به دلیل ناکارآمدی تعطیل شد


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839562

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان زنجان با بیان اینکه بانک ملت در منطقه چورزق طارم شعبه ندارد، اما باجه دارد، گفت: به دلیل ناکارآمدی و عدم توجیه این باجه، بانک ملت تصمیم گرفت آن را جمع کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن دادگر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه وقتی شعبه بانکی در هر شهری کارایی لازم را در امور بانکی ندارد، باید طبق قوانین جاری جمع آوری شود، به دلیل ناکارآمدی در روزهای اخیر جمع آوری شده است. بنابراین، استدلال بسته شدن شعبه نادرست است.

وی گفت: همه مسئولان اعم از فرماندار، بخشدار و شهردار طارم با مدیرعامل بانک ملت استان جلسه ای ترتیب داده اند و درخواست کرده اند که این شعبه تعطیل نشود اما به گفته مدیرعامل بانک ملت دستور صادر شده از سوی تهران باید شعب و باجه های ناکارآمد را جمع آوری کند. بنابراین طبق فرمول های موجود، شعبه چورزق طارم بانک ملت ناکارآمد بوده و بانک را نجات نمی دهد.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: پس از جمع آوری این شعبه توسط بانک ملت در قسمت چورزق، حساب افراد به نزدیکترین شعبه بانک ملت در طارم منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شعب ناکارآمد منحصر به شهرستان طارم نیست، گفت: پس از ادغام دو بانک در سال گذشته، دو شعبه در شهرستان ابهر روبه‌رو شدند و این امر منجر به جمع‌آوری یکی از بانک‌ها شد. شاخه ها. طبیعتاً شعب ناکارآمد باید با دستور بانک مرکزی و بانک مرکزی جمع آوری شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید