باخت های میلیاردی پرسپولیس به خاطر سماجت بازیکنان!

گل محمدی در این بین به خود فرصتی سه روزه داد تا به تیم بازگردد تا سه مشکل اصلی تیم از جمله پرداخت مطالبات، جذب بازیکن و فراهم کردن زمین تمرینی مناسب را حل کند.

از سوی دیگر پرسپولیسی ها همچنان منتظر دریافت پول هستند، هرچند 10 درصد دیگر از قراردادهای خود را دریافت کرده اند اما در حال حاضر حساب باشگاه صفر است.

باشگاه پرسپولیس می خواست از طریق دلالش پول بگیرد اما این شرکت تبلیغاتی هم به دلیل عدم هماهنگی برخی بازیکنان این تیم نتوانست از یکی از اسپانسرهای جدیدش پول بگیرد.

ظاهرا یکی از بیمه ها با پرسپولیس قراردادی امضا کرده که طی آن متعهد شده در وهله اول مبلغ نزدیک به دو میلیارد تن این باشگاه را بپردازد اما رقیب این شرکت در اقدامی جالب برای برخی بازیکنان این تیم ، به بازیکنان برای ارسال تبلیغات در استوری های اینستاگرام پول می دهد.

همین موضوع باعث شده تا این شرکت طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس تا این لحظه با سرخپوشان همکاری کند تا خبری از پرداختی به باشگاه نباشد. اگر باشگاه ها در زمینه تبلیغات منحصر به فرد خود طرح انضباطی داشتند، می توانستند کسب درآمد از طریق برند باشگاه را برای همه اعضای فعال تیم و باشگاه قانونی کنند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی مشکلات مالی خود را مطرح کردند که از طریق شبکه های مجازی راه های درآمدزایی خاص خود را داشتند اما این موضوع مانع از دسترسی باشگاه به منابع درآمدی موجود می شود.

دیدگاهتان را بنویسید