بارش باران از فردا شب در تهران

بارش باران از فردا شب در تهرانروز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان در طول روز تا بعدازظهر جمعه (5 تا 5 اسفند) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس اطلاعات و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران از امروز تا بعدازظهر جمعه (14 تا 16 اسفند) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

از بعدازظهر جمعه (5 اسفند) با نفوذ سامانه بارشی به تدریج آسمان و از عصر جمعه (5 اسفند) تا شنبه شب (7 اسفند) در ساعات جداگانه بارش باران گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات. باران و برف را پیش بینی کنید

همچنین از شنبه تا یکشنبه شب وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود. کاهش نسبی دما برای روز یکشنبه 9 اسفند پیش بینی می شود.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (5 اسفند) نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد در ظهر با کمینه دمای 8 و حداکثر دمای 18 درجه سانتی گراد و برای شنبه (7 اسفند) نیمه ابری خواهد بود. ابری تا ابری همراه با وزش باد موقت بارش و احتمال رعد و برق با حداقل دمای 10 و حداکثر 17 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای -4 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

دیدگاهتان را بنویسید