بارش سیل آسا در شمال تهران/ افزایش دما تا دوشنبه

بارش سیل آسا در شمال تهران/ افزایش دما تا دوشنبه

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمانی ابری همراه با فعالیت سامانه بارشی و بارش های پراکنده در نواحی شمالی و وزش باد شدید و گرد و خاک در نواحی جنوب غربی پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران فعالیت سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری در بعدازظهر تا شب، نیمه ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و از طریق نواحی شمالی و ارتفاعات در ساعات جداگانه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتاً در مناطق مستعد یا احتمال تگرگ.

طی پنج روز آینده وزش باد شدید در مناطق غربی و نیمه جنوبی منطقه با احتمال بارش موقت گرد و خاک به ویژه در ساعات عصر و شب پیش بینی می شود.

افزایش تدریجی دما از امروز تا دوشنبه (15 تا 17 مرداد) پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 40 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (۲۶ مرداد) صاف تا نیمه ابری و از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۶ مرداد) صاف تا نیمه ابری و در نقاط وزش باد با حداقل دمای 26 و حداکثر 39 درجه سانتیگراد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید