بارش سیل آسا و وزش باد در تهران/ کاهش دما از فردا


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913791

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از فردا (15 آذر) بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات برف و همچنین افت دما پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز تا اوایل بامداد فردا (14 تا 16 آذر) با ادامه فعال بودن سامانه بارشی در منطقه به‌ویژه نیمه شمالی استان، افزایش ابرناکی در مناطق ایزوله مشاهده می‌شود. ساعت ها بارش شکسته گاهی همراه با بارش و رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع به ویژه در شمال و شمال غرب کوهستان بارش برف و باران و مه پیش بینی می شود و در اکثر مناطق وزش باد نسبتا شدید در روستاها و پس از آن. فردا چند ساعت

در روزهای دوشنبه و سه شنبه (16 و 18 آبان) هوا صاف تا نیمه ابری و در مناطق پرترافیک و پرترافیک، غلظت آلاینده ها افزایش و کیفیت هوا کاهش می یابد.

از فردا تا چهارشنبه (15 تا 9 آذرماه) کاهش تدریجی بیشینه دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه علمالی – امین آباد با حداقل دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (15 آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (16 آبان) صاف همراه با مه محلی و گاهی وزش باد با حداقل دما پیش بینی می شود. 6. و بیشینه دما 17 درجه خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید