بارندگی 200 میلیارد ریالی به جاده های شمال سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798820

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی های سیل آسای 200 میلیارد ریالی در روزهای اخیر به جاده های تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب کرد در گفت و گو با عصرهامون، با اشاره به بارندگی 200 میلیارد ریالی در جاده های شمال سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: بیشترین خسارت وارده در این مدت در محورهای مواصلاتی نهبندان – سفید آبه و میل نادر – سفید آبه بوده است.

وی ادامه داد: همزمان با اخطارهای سازمان هواشناسی برای بارش در سیستان و بلوچستان، 30 اکیپ ثابت و سیار راهداری این اداره کل با استفاده از 185 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با 335 بزرگراه برای تردد روان، تردد ایمن را تضمین می کنند. رانندگان و مسافران و امدادگران در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر شدند و خدمات رسانی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی شمال استان به جز محور نادر به سفید آبه که همچنان مسدود است، باز و تردد در آن امکان پذیر است، گفت: امیدواریم اطمینان حاصل شود. در زمستان امسال هیچ مشکل ترافیکی در روستاها وجود ندارد.

کرد خاطرنشان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت جاده های سیستان و بلوچستان، شرایط مسدود و بازگشایی راه ها، محدودیت تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مسیرهای دریافت و سفر بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند به آن دست یابند. ، با اتصال به سامانه 141 به آنها دسترسی پیدا کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید