بازاریابان در شرایط بد اقتصادی کار می کنند و به عنوان نشانه زیبایی از غرور می درخشند


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877875

سردار باخمن ریحانی گفت: مردم کرمانشاه به ویژه بازاریان در زمینه کمک به مردم مومن، خانه سازی برای مددجویان اجتماعی و کمک های حداقلی، زلزله زدگان و… در وضعیت بد اقتصادی قرار داشتند. می درخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار بچمن ریحانی امروز چهارشنبه در همایش روز اصناف که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به آیه 38 سوره نور، اظهار داشت: با یاد آوری آنها را از کسب و کار و سود محروم نکنید. نام خدا» و این نشان دهنده جایگاه والای تجارت است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: با نگاهی به تاریخ پیش از انقلاب و چند صد ساله کشور، تجار، بازار و تجارت نقطه شروع مردم بوده و این مرجع در همه زمینه ها، قضاوت، حل مشکلات مردم قابل لمس است. نیازمندان و محله ای مورد اعتماد .

وی گفت: این امر در باورهای دینی و اقتصادی دنیا بسیار حائز اهمیت است و در نظام جمهوری اسلامی پویایی جامعه معطوف به کسب و کار است و این جایگاه رفیع مستلزم تسلط بازاریان بر فقه و احکام تجارت است.

سردار ریحانی گفت: از دیرباز نگاه اول به یک تاجر در راستای خلق و خو و رفتار مناسب است و جامعه از تاجر اخلاق و ادب نیکو انتظار دارد.

وی گفت: در جامعه دینی به ویژه کرمانشاه ادبیات خوبی در کاسب وجود دارد و بداخلاقی دور است، امروز مردم به این ادبیات نیاز دارند و اخلاق نابجا در این استان جایگاهی ندارد.

سردار ریحانی ادامه داد: از نظر ادبی شایسته است جامعه زنده و پویا شود و بدون شک هرکس به هر نحوی در چرخه اقتصادی نظام اسلامی سهیم باشد مجاهد است.

وی همچنین با تقدیر از اتحادیه ها، کسبه و بازار گفت: بازار در بدترین شرایط دست از کار برنداشت و برای کمک به همتایان خود درخشید و بازار را تحریک نکرد و آب به آسیاب دشمن نریخت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: در زمانی که کشور در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی قرار داشت، مقام معظم رهبری مجبور شدند به میدان بیایند و طرح همدلی را تذکر دهند و دیدیم که بازاریان میلیاردها تومان کمک کردند. .

وی گفت: علاوه بر لوازم بهداشتی و نوشت افزار، بسته های غذایی و جهیزیه بیش از 850 هزار بسته معیشتی به ارزش 500 هزار تن توسط سپاه، مردم و … توزیع شد. در میان نیازمندان که بیشتر آنها را بازاریان تامین می کردند.

سردار ریحانی گفت: مردم کرمانشاه به ویژه بازاریان در شرایط بد اقتصادی با کمک های مناسب کار کردند، خانه هایی برای مددجویان اجتماعی و حداقلی، زلزله زدگان و … ساختند. این در کنار عقبه زیبای حراست به نشانه افتخار زیبا بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اصناف در کنار اینکه مسئولیت بزرگی در اقتصاد استان و کشور دارند، مسئولیت نظامی نیز دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای رفع نیاز خود به اصناف مراجعه می کنند، بسیار ناراضی و نگران هستند و آستانه تحمل آنها در این زمینه بسیار پایین است، اما انتظار نظام از بازاریان این است که زمینه سیاسی و انقلابی برای تبیین واقعیات کشور داشته باشند. “و روشن کن و بگو در 43 سال گذشته چه به دست آورده ایم.

سردار ریحانی با اشاره به اقتدار کشور در مقابل توطئه های دشمن گفت: امروز کشور در همه عرصه ها اعم از صنعت، علم، وضعیت اقتصادی و… جایگاه والایی دارد و مایه عزت و اقتدار و عزت است. باید محترم شمرده شود «در برابر تحقیر دوران پهلوی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید