بازتاب مقاله انتقادی مهدی طارمی درباره بی برنامگی تیم ملی ایران

بازتاب مقاله انتقادی مهدی طارمی درباره بی برنامگی تیم ملی ایران

مهدی طارمی، مهاجم و گلزن تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با انتشار پیامی در توییتر از بی برنامگی و بلاتکلیفی تیم ملی برای بازی های دوستانه انتقاد کرد و با کنایه نوشت: «کسی می داند اردوی تیم ملی از چه زمانی آغاز می شود. ؟”

انتشار این مطلب از سوی مهاجم پورتو که در این فصل نیز عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت، رسانه های پرتغالی را به فکر فرو برد و بی برنامگی تیم ایران را برای آماده شدن برای جام جهانی تماشا کرد.

روزنامه اوجوگو نوشت: شرایط فعلی تیم ملی ایران برای مهدی طارمی خوشایند نیست. بازیکن پورتو در توییتر از فدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرد.

روزنامه رکورد با استناد به بیانیه طارمی در انتقاد از وضعیت تیم ملی ایران نوشت: این مطلب قبلاً در زادگاه طارمی به طور گسترده منتشر شده است. در حالی که مطبوعات آن را انتقادی منطقی از عدم تشکیلات در فدراسیون ایران می دانند و امیدوارند این موضوع واکنشی علیه دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم ایجاد نکند. “کسی که قبلا با او در مورد پستی که گلزن در توییتر منتشر کرده بود مخالف بود.”

این روزنامه البته اعلام کرد که ایران در بازی تدارکاتی 20 خرداد به مصاف نیوزلند می رود.

مجله ابولا نیز با تیتر «نیش طارمی برای فدراسیون ایران» نوشت: «مهدی طارمی برای بازی تدارکاتی با کانادا به تیم ملی ایران دعوت شد که لغو شد. قرار بود این اردو در قطر نیز برگزار شود، اما جزئیات بیشتری منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید