بازدید جمعی از مسئولان از روند توسعه کارخانه فولاد ازنا + عکس


ساعت: 17:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896952

معاون دادستان تهران به همراه جمعی از مسئولان شهرستان ازنا از شرکت فولاد ازنا بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این بازدید مسئولین حاضر به بیان مشکلات و چالش های پیش روی و چگونگی اقدامات انجام شده برای رفع موانع و چالش ها جهت راه اندازی این مجموعه پرداختند و از سالن های تولیدی کارخانه که کارگران و تکنسین های مختلف در آن مشغول به کار هستند بازدید کردند.

حسین گودرزی نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس راه اندازی این مجتمع را افق جدیدی در تولید فولاد در کشور دانست و افزود: علاوه بر ارائه خدمات عمده صنعتی و تولیدی و رفع وابستگی کشور به برخی موارد خاص. محصولات این مجموعه باعث ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم و گردش اقتصادی زیادی در منطقه خواهد شد.

گودرزی تصریح کرد: حدود 100 تکنسین مجرب و متخصص در این مجموعه عظیم مشغول به کار هستند و اخیرا جلسه ای با حضور مالک کارخانه با حضور دادستان تهران تشکیل شد و با توجه به اقدامات انجام شده چشم انداز روشنی وجود دارد. از راه اندازی این کارخانه

گودرزی همچنین گفت: در جلسه مشترک با وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد از طریق قانون رفع موانع تولید مشکلات برطرف شود و بحمدالله تاکنون پیشرفت چشمگیری در این امر حاصل شده است. با راه اندازی این کارخانه و با تصمیمات قضایی، ملک مالک فعلی در فولاد ازنا تأسیس شد.

همچنین مرتضی ترک معاون دادستان تهران در این جلسه نظرات تک تک اعضا را استماع کرد و مقرر شد با تلاش و کوشش هرچه بیشتر روند ساخت و توسعه این کارخانه تسریع شود.

ترک با ابراز خرسندی از پیشرفت انجام شده، این فعالیت ها را حدود 75 درصد ظرفیت برآورد کرد که از این میزان 25 درصد باقی مانده است تا به بهره برداری برسد.

ایران سالانه 6 میلیون تن ورق فولاد وارد می کند که در شرایط تحریم هزینه های هنگفتی را به کشور تحمیل می کند و مجتمع ذوب آهن و فولاد ازنا ظرفیت تولید 2 میلیون تن ورق فولادی در سال را دارد که گام مهمی در اقتصاد است. در مرحله بعد نیز پایدار خواهد بود و این امر منجر به ارتقای سطح کیفی محصولات ایرانی از جمله خودروسازی و صنایع نفت و گاز خواهد شد.


85546a6d cfd1 4447 8d85 0a9607f4ea18 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید