بازگرداندن استقلال آسیا؟ AFC قطعا نسبت به هواداران استقلال بی تفاوت نخواهد ماند

بازگرداندن استقلال آسیا؟  AFC قطعا نسبت به هواداران استقلال بی تفاوت نخواهد ماند

حجت کریمی درباره اینکه آیا استقلال هنوز امیدی به حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد یا خیر، توضیح داد: در مورد موضوع حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در چند روز اخیر چندین بار در این باره صحبت کردم. در کانال رسمی باشگاه هم پیام گذاشتیم.

وی ادامه داد: ما به شدت پیگیر این موضوع هستیم و اجازه نمی دهیم هیچ حقی از استقلال ضایع شود. همانطور که گفتم اگر لازم باشد به خود مالزی و به مقر AFC می روم و مدارکم را در آنجا ارائه می کنم زیرا این کار را انجام دادیم. مشکلی برای پرداخت به موقع بدهی استراماچونی نداریم، اما او و وکیلش برای دریافت پول از باشگاه استقلال روش خاصی خواستند توجه به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان سخت تر است وگرنه پول استراماچونی را پرداخت می کنیم خیلی زودتر و موضوع به همین جا ختم نمی شود.

ورزشگاه آزادی در شب دیدار استقلال و السد که یکی از پرتماشاگرترین دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: تمامی ایمیل ها و پاسخ نامه ها را در اختیار داریم و در صورت نیاز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهیم کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز قطعا نمی خواهد استقلال که رکورددار پرتماشاگرترین بازی های فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا است، فصل آینده این مسابقات را از دست بدهد.

کریمی همچنین در مورد صدور مجوز حرفه ای برای پرسپولیس افزود: من کاری به تیم دیگری ندارم. من فقط درباره استقلال و باشگاهمان صحبت می کنم. هر کاری که لازم باشد در این زمینه انجام خواهم داد. من بسیاری از وکلای داخلی و خارجی را می شناسم که می توانند در این زمینه به ما کمک کنند. هواداران بدانند که برای اطمینان از اینکه حق استقلال ضایع نشود، دست از سر هیچ چیز نخواهیم برد.

دیدگاهتان را بنویسید