بازگشایی ترافیک نیمه شلوغ و سنگین در محور مازندران / تنکابن – الموت – قزوین


ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836424

یدالله جهانتاب از ترافیک نیمه شلوغ و فشرده در محورهای مازندران خبر داد و گفت: تردد خودروها هم اکنون در جاده کیاسر و محدوده شهری عادی و روان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله جهانتاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، گفت: تردد در دو مسیر رفت و آمد داشت: هم اکنون در جاده چالوس، هزار چم، سیاه بیشه، جاده هراز، منطقه پلور، لاسم، تونل زیار باغ، تکاور، رینه، سپاسد. و جاده سوادکوه محدوده شیرگاه و زیراب است که ترافیک نیمه شلوغ و شدید است.

وی گفت: تردد در جاده کیاسر و محدوده شهری هم اکنون عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آسمان استان ابری و تمامی جاده های استان خشک است، به رانندگان توصیه کرد; در این مسیرها با سرعت مطمئن رانندگی کنید.

جهان تاب ادامه داد: امروز محدودیت ترافیکی در جاده های استان وجود ندارد و مسافران باید زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و به روز جمعه موکول نکنند.

فرماندار منطقه کوهستانی تنکابن نیز گفت: محور سه هزار تنکابنی به الموت قزوین از سال گذشته با اولین بارش برف در 5 ماه گذشته به طور کامل بسته و تردد در دو طرف قطع شد.

مهدی پوراهنگریان افزود: ماموران راهداری با آغاز دومین ماه بهار این محور را با تجهیزات و امکانات برای خودروهای سنگین در مدت 15 روز بازگشایی کردند.

وی با بیان اینکه منطقه بازگشایی شده در قسمت بشم در راس منطقه سه هزار نفری قرار دارد گفت: در پنج ماه گذشته ارتفاع برف در این منطقه بین 6 تا 10 متر بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید