بازیکن باتجربه پرسپولیس همچنان تاثیرگذار است

بازیکن باتجربه پرسپولیس همچنان تاثیرگذار است

سپاهان در شرایطی با شکست 4 گل به گلگوتای سیرجان شکست خورد که در روز بد مهاجمان طلایی، دانیال اسماعیلی فر پیش افتاد و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند، هرچند درخشش او باعث شد. مانع از باخت سپاهان نشود.

پس از اینکه اسماعیلی فر اولین گل خود را به ثمر رساند و نتیجه این دیدار 3-1 به سود گل گهر شد، محرم نویدکیا تصمیم به تعویض تهاجمی گرفت و محمدرضا حالتبری باتجربه را به جای یاسین سلمانی جوان فرستاد. حلعتبری با تزریق تجربه توانست بازی را به سود سپاهان برگرداند.

با حضور این جناح تندرو و پیشکسوت ارتش، خط طلایی هجوم زنده شد و حملات مستمری به دروازه های جلجتا داشتند که درخشش درخشان آن مانع از کم شدن فاصله شد. اما در نهایت با یک ریباند و یک ضد حمله، دانیال اسماعیلی فر در شرایطی که محمدرضا حالتبری ایجاد کرد، دوباره به گل رسید.

پس از گل دوم دانیال، او دوباره به شماره دو رسید اما در ثانیه های باقی مانده نتوانست هر دو گل را جبران کند تا طلایی پوشان اصفهانی در پایان فصل بر خلاف انتظار دومین شکست فصل را متحمل شوند. هفته هشتم

حلعتبری فصل گذشته در برخی دیدارها از جمله بازی برگشت مقابل ماشین سازی با تجربه و مهارت مثال زدنی خود توانست سه امتیاز را به تیمش برساند و محرم نویدکیا امیدوار است که این بازیکن باتجربه در فصل جدید بتواند به میدان برود پس تیم خود را بازی کنید. قهرمانی.

دیدگاهتان را بنویسید