بازیکن ما قصد بی احترامی به تماشاگران را نداشت


ساعت: 08:52
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897536

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: بازیکن ما قصد بی احترامی به تماشاگران را نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالصمد مرفاوی پس از پیروزی مقابل تیم ملی قرقیزستان در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: ابتدا به بازیکنانم تبریک می گویم و به بازیکنان حریف خسته نباشید می گویم. تیم ما امروز خوب بازی کرد. ما ادامه بازی ها را در کافا انجام دادیم که در اینجا قهرمان شدیم و امروز کاملاً بر بازی مسلط شدیم. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و می توانستیم با گل های بیشتری این دیدار را ببریم اما قرقیزستان با دفاعی مطلق پا به زمین گذاشت و به دنبال ضدحملات بود. خدا را شکر در طول بازی مسلط بودیم. موفق به گلزنی شدیم و سپس بازی را کنترل کردیم.

سرمربی تیم ملی جوانان تصریح کرد: بازیکن ما هیچ قصدی برای شوت توپ و بی احترامی به تماشاگران نداشت. با این حال بازیکنان در این سن اشتباه می کنند و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. اگر بازیکن ما کار اشتباهی انجام داده و تقصیر ما بوده، عذرخواهی می کنم. او هیچ قصدی نداشت و فقط از روی احساسات به توپ ضربه زد.

مرفاوی در پاسخ به این سوال خبرنگار قرقیزستانی که چرا داور می تواند برای هر دو تیم پنالتی بگیرد، گفت: صحنه خاصی ندیدم که داور به سود ما یا به نفع حریف پنالتی بگیرد. خیلی منصفانه و منصفانه سوت زد. او اجازه داد بازی جریان داشته باشد و بازی را خیلی متوقف نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید