بازیکن پرسپولیس مشکل روحی داشت؟

بازیکن پرسپولیس مشکل روحی داشت؟

پایان رفعت بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان و وضعیت مربیگری در تیم ملی اظهاراتی را بیان کرد.

بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را چگونه ارزیابی کردید؟

باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. راستش بازی جالبی بود. نفت مسجد سلیمان اگرچه تقریباً سقوط می کند و شانس بسیار کمی برای ماندن دارد، اما مقابل پرسپولیس تهاجمی بازی کرد. همین عامل باعث شد پرسپولیس راحتتر بازی را ببرد. هر تیمی که جلوی پرسپولیس تهاجمی کار می کند، گزینه های بیشتری در اختیار پرسپولیس قرار می دهد.

در مورد پنالتی زودهنگام و تکل بیرانوند حرفی داری؟

اگر آن پنالتی گل می شد، پرسپولیس آنقدر خوب بود که می توانست برنده شود. پرسپولیس برای صعود به آن سه امتیاز نیاز داشت. مطمئن باشید با این بازی در هفته های آینده باز هم پیروز خواهد شد.

گل های پرسپولیسی هایی مثل ترابی یا عبدی را چطور دیدی؟

چه خوب که این بچه ها گل زدند. مهدی ترابی برای برداشتن فشار باید برای پرسپولیس گل می زد. برای مهدی عبدی هم خیلی خوشحال شدم. او پس از مدت ها باید برای گلزنی و بازیابی روحیه در این دیدار حاضر می شد. این بچه مشکل روحی داشت. حالا فکر میکنم حالش خوب میشه

تو مهاجم بودی، وضعیت پریرا را چطور می بینی؟ آیا به پرسپولیس کمک می کند؟

پریرا را نباید با لوکادیا مقایسه کرد. او به محض ورود به تیم پرسپولیس گل زد. او گل های مهمی هم به ثمر رساند اما این برزیلی مدت زیادی است که بازی نکرده و کم کم شرایطش رو به بهبود است. اما سبک بازی او نشان می دهد که می تواند به پرسپولیس کمک کند.

نتایج پرسپولیس در دو دیدار اخیر بهتر شده است. دلیل این چیست؟

فکر می کنم پرسپولیس در نیم فصل دوم شروع خوبی نداشت و نتایج ضعیف تیم را کمی به دردسر انداخت اما جام حذفی همیشه مثل یک تیغ دولبه است. بازی خوبی از پرسپولیس در اصفهان دیدیم. پرسپولیس در بازی رفت مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید. البته پرسپولیس از این پس 9 دیدار دیگر و 9 فینال پیش رو دارد.

به نظر شما چرا یحیی گل محمدی در نشست های خبری شرکت نمی کند؟

شاید از چیزی ناراحت است. دلیلش روشن است. شاید او ایراداتی را در اطراف تیمش می بیند که نمی خواهد بیان کند تا تیمش به حاشیه نرود. شاید او می خواهد تیمش در این شرایط نتیجه بگیرد و نمی خواهد پرسپولیس را دچار مشکل کند.

وضعیت بالای جدول را چگونه ارزیابی می کنید؟

فکر می کنم رقابت سخت شده است. سپاهان و استقلال هم خوب کار می کنند. گل گهر سیرجان برنده شد. تراکتورسازی مربی خوبی آورد و همه تلاش می کنند. لیگ داغ شده و فکر می کنم روزهای جالب تری برای فوتبال ایران در پیش است.

در این شرایط گزینه های اصلی فدراسیون برای هدایت تیم ملی چطور؟

عجیب است! وقتی تیم ملی نیاز به مربی خارجی داشته باشد، یک ایرانی می آورد و وقتی به یک ایرانی نیاز دارد، یک خارجی می آورد. شاید انتشار نام این افراد نمایشی باشد. ما نمی دانیم پشت پرده چه می گذرد. این همه اقوام قابل احترام هستند و برخی از آنها سابقه مربیگری در تیم ملی را دارند اما چرا امروز!

فکر می کنید وقت را تلف کرده ایم؟

البته باختیم! باید بعد از جام جهانی سرمربی تیم ملی را تعیین می کردیم.

گفته می شود فلیکس سانچز گزینه اصلی تیم ملی است. به نظر شما این مربی می تواند با فدراسیون ما همکاری کند؟

شک دارم!

چرا؟

ما نمی توانیم یک هزارم امکانات قطر را به او بدهیم. من کاری به 60 هزار تومن ندارم که اگه بیاد قراردادش مثل ویلموتس سر به فلک میکشه. این مربی همه امکانات را در اختیار داشت. در قطر حداقل 10 زمین چمن آماده برای تیم ملی قطر وجود داشت. اما اینجا فقط یک زمین و یک کمپ داریم! در این شرایط اگر بیاید اینجا و امکانات ایران را ببیند، خودش می رود. لازم نیست بیشتر از این تلاش کنیم.

این به معنای مفید بودن مربی ایرانی برای تیم ملی است؟

قطعا! مربی ایرانی سرش را خم می کند، کم توقع دارد، اگر پولش را ندهند، فریاد نمی زنند و بالاخره سر زبان همدیگر را می فهمند. مربی خارجی شوخی نمی کند! اگر پول دیر شود، اگر امکانات در اختیارش نباشد و مشکلی پیش بیاید، حرفی برای گفتن دارد و بلافاصله به فیفا شکایت می کند. به نظر من به جای این همه نمایش، باید یک مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب کنند تا زودتر به این آشفتگی پایان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید