بازیگر «یخ زده 3» خبر ساخت این انیمیشن را اعلام کرد


ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877887

کریستن بل بازیگر نقش اول انیمیشن «یخ» از ساخت قسمت سوم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یاهو نیوز، کریستن بل رسما اعلام کرد که فیلم Frozen 3 در راه است.

این بازیگر که صداپیشگی پرنسس آن را از این مجموعه انیمیشن موفق دیزنی بر عهده داشت، شب گذشته با حضور در برنامه زنده شبانه جیمی فالون، خبر بسیار خوبی را برای دوستداران انیمیشن اعلام کرد.

او در این نشست گفت که رسما اعلام می کند که «یخ زده 3» بدون مجوز در راه است.

وی یادآور شد: اختیاراتش برای اعلام این خبر صفر است، زیرا مسئولیت اکران بر عهده او نیست، اما در حالی که می خواهد این خبر مخفی بماند، می گوید این انیمیشن در راه است.

«یخ زده» اولین بار در سال 2013 وارد سینما شد و موفقیت بزرگ آن به یک پدیده جهانی تبدیل شد و 6 سال بعد با اکران فیلم دوم، موفقیت بیشتری کسب کرد.

از آن زمان با وجود اینکه گزینه های مختلفی برای ساخت قسمت سوم مطرح شده است، دیزنی هنوز به طور رسمی ساخت این قسمت را اعلام نکرده است.

برای آخرین بار در تابستان 2020، مارک اسمیت کارگردان در جریان اکران فیلم «Inside the Unknown» گفت که اصلاً نباید در مورد این موضوع صحبت کرد. کریس باک، کارگردان فیلم Frozen که او با جنیفر لی کارگردانی کرده است، گفت: تنها درخواست من این است که کمی دیرتر به ما زمان بدهید. بعد از 6 ماه نمی توانید به فیلم بعدی بروید.

در هر صورت عدم ذکر قسمت سوم به معنای انجام نشدن آن نیست. با توجه به اینکه بین دو فیلم اول 6 سال اختلاف وجود داشت، شاید باید منتظر اکران فیلم سوم هم باشیم.

Frozen بر اساس رمان ملکه برفی اثر هانس کریستین اندرسن، پنجاه و سومین انیمیشن کلاسیک والت دیزنی با بازی کریستن بل، آیدینا منزل و جاناتان گروو بود.

این انیمیشن به سرعت تبدیل به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ شد، اما با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و دو جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن و بهترین آهنگ اورجینال را برای «Release» دریافت کرد. جایزه گلدن گلوب بهترین انیمیشن، بفتا و پنج جایزه فوری (از جمله بهترین انیمیشن) از دیگر جوایز این انیمیشن بود.

در سال 2015 یک فیلم کوتاه به نام “تب یخ زده” و در سال 2017 “Olaf Frozen Adventure” به عنوان فیلم های جانبی این انیمیشن ساخته شد و “Frozen 2” در نوامبر 2019 اکران شد. انیمیشن کوتاه 2022 به نام “Weather” یک آدم برفی و انیمیشن سریالی 2021 به نام «اولاف تقدیم می کند» از دیگر اسپین آف های این فیلم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید