بازی تدارکاتی کوتاه بود اما چه باید کرد؟ / الان وقت جنگیدن با هم نیست!


ساعت: 08:39
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855821

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مسابقه کوتاه بود اما چه می توان کرد؟ این اتفاق افتاده است و ما نمی توانیم به عقب برگردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت کاروان ایران از قطر به تهران گفت: الان از نظر من شرایط خوب است. وقتی به ایران می آیم احساس خوبی دارم. جایی که بودیم حالمان بد بود. انتقاد من از شرایط اردو را از بزرگان فدراسیون فوتبال بپرسید. حالا باید از مربی و بازیکنان حمایت کنید.

او درباره شکست در الجزایر گفت: بازی خوبی نبود اما می توانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم. الان وقت جنگیدن با هم نیست. ما باید در بازی الجزایر حرفه ای باشیم. ما می توانیم یک بازی خوب و بد باشیم. ما بعد از سه ماه یک مسابقه داشتیم و وقتی مدت زیادی بازی نمی کنیم، شرایط ما در بازی اول سخت است.

آزمون در واکنش به اینکه یک بازی دوستانه برای تیم ملی کافی نبود، گفت: بازی کافی نبود اما چه می توان کرد؟ این اتفاق افتاده است و ما نمی توانیم به عقب برگردیم و باید آینده را ببینیم.

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درباره گروه تیم ملی جام جهانی گفت: گروه سختی است و هیچ تیمی در جام جهانی آسان نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید