بازی طولانی بهشت ​​است/ شایعه پراکنی دشمن در فضای مجازی به معنای قرار گرفتن در صف دشمن است.


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836717

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص):

سردار علی شادمانی گفت: امروز هر اتفاق، شایعه و دروغی که دشمن را توجیه می کند را به سرعت در فضای مجازی منتشر می کنیم و این یعنی قرار گرفتن در خط دشمن که باید به آن توجه جدی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار علی شادمانی در یادواره شهدای بازی دراز که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، این بازی طولانی را نمادی از جهاد، عشق، شهادت و مردانگی توصیف کرد. مردم صومعه عرفان یک بهشت ​​است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) افزود: شدت، شدت درگیری و حجم مقاومت و استقامت ملاک انتخاب مناطق از صحنه های نبرد برای ایجاد یادمان است.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه غرب کشور صدها امتیاز از بازی طولانی داریم که با مقاومت فرزندان این مردم غیور به خوبی نوشته و ثبت شده است، اما این جغرافیا که طبیعتا باعث افتخار و در نتیجه افتخار است. مقاومت.» که فرماندهان و افسران دخیل در این امر به عنوان نماد اصلی جبهه‌های دفاع مقدس انتخاب کرده‌اند.

سردار شادمانی با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران گفت: در تفسیر آیه زنده هستند.

وی افزود: چون از سینه های خود در برابر دشمنان خدا و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) دفاع کردند و مقاومت کردند، زنده اند، پس طبق آیات قرآن و جانشان زنده اند. حیات الهی و مصون از هر مرگی است.»

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: بر این اساس شهدا به راه خود آگاه هستند و از درگاه خداوند مژده دریافت می کنند.

وی ادامه داد: از آنجایی که شهدا راه را برای ما باز کرده اند منتظرند تا زائران به سفر خود ادامه دهند و به مصالح دنیا و تفرقه و بازی های سیاسی مشغول نشوند.

سردار شادمان اذعان داشت: کسانی که در راه شهدا هستند همیشه در چشم شهدا هستند. در نظر داشته باشید که همه این مشکلاتی که کشور ما با آن مواجه است و از این طوفان هولناک دشمنی می گذرد، برای شهدا محفوظ است.

وی خاطرنشان کرد: هر کشوری در مسیر حرکت تاریخی خود با مشکلات و اتفاقاتی مواجه است که اگر این اتفاقات در آن کشور بر سرنوشت مردم اثر بگذارد مهم تلقی می شود و نقطه عطفی در تاریخ این کشور محسوب می شود.

سردار شادمان گفت: بر این اساس کشور اسلامی ما در چهل و سومین سال انقلاب با 4 اتفاق بزرگ مواجه است که از نقاط عطف کشورمان است.

وی اولین حادثه را آغاز انقلاب اسلامی با همه دستاوردهای آن عنوان کرد و گفت: 8 سال دفاع مقدس دومین حادثه بزرگ کشور است.

وی ادامه داد: حادثه سوم دستاوردهای محور مقاومت، پاسداری از حرمین و صلابت مناطق ما و حادثه چهارم ثبات سیاسی و امنیت و دستاوردهای ملت در داخل است که دنیا را شگفت زده کرد. “

سردار شادمان گفت: اگر امروز ولی بصیر انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه و زیرک، شجاع و مقتدر ما به مردم این کشور به ویژه املاک تذکر می دهد، شما عزیزان امروز جهاد یک امر قطعی و فوری است. و تکلیف واجب، تبیین، روشنگری و آگاهی بخشی. زیرا دشمن سرخورده از صحنه‌های نبرد، معطوف به جبهه‌ای است که ذهن شهدا و انقلابیون حزب‌الله را با سوء ظن، اختلاف و تاریکی برای رهبری و انحراف برمی‌انگیزد. تا زمانی که در تخیل خود موفق شوند.

سردار شادمانی گفت: توجه به دو نکته مهم است. اولاً ثابت شده است که ملت ستون فقرات انقلاب است، پس هدف اصلی دشمن، ملت است و مرکز ثقل و کانون اصلی ملت، جوانان هستند. حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)

وی ادامه داد: بر همین اساس دشمن شکست خورده امروز تمرکز دارد تا در اذهان شما و فرزندانتان نفوذ کند تا به دستاوردهای شگفت انگیز ملت دست یابد.

سردار شادمانی گفت: برای جوانان امروز چرایی انقلاب جای سوال دارد. پاسخ ما وقتی از این اتفاقات حساس مطلع شدیم این بود که رضاشاه و پسر نامحرمش ابتدا توسط انگلیسی ها و آمریکایی ها به امور ما منصوب شدند، مذهبی ها با تمام افتخاری که داشتیم تا این که افتخار ما این بود که نوکر مفسد و مفسد باشیم. افراد درنده

سردار شادمان گفت: مردم آن زمان به خوبی می دانستند که می توانند کشور را از این شرایط نجات دهند و به رهبری حضرت امام (ره) دست به قیام زدند و حکومت فاسد و طاغوتی را سرنگون کردند و کشور را مستقل و حق طلب کردند. مسیر.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) افزود: دومین پاسخ ما حراست مقدس است. بسیاری سعی کرده اند اهمیت آن را زیر سوال ببرند. نداشتیم، جوان ها می پرسند اگر نداشتیم چطور برنده شدیم؟ پاسخ ما به آنها این است که مهمتر از ابزار نظامی در پرتو انقلاب اسلامی و فرهنگ علوی و عاشورا، ما مکتب دفاع مقدس داشتیم و قداست آن به خاطر دفاع از دین بود.

وی گفت: ما مکتب دفاعی پویا و مناسبی را انتخاب کرده ایم که قداست خود را از اسلام گرفته است و همانطور که این مکتب در پرتو انقلاب شکل گرفته بسیار انقلابی و در وحدت بی نظیر سپاه، ارتش و ارتش عمل کرده ایم. مردم خوب عمل کرده اند.

سردار شادمانی گفت: عنصر اصلی نیروی ما مهمات نبود، بلکه عناصر اصلی ما تحول درونی، معنویت و ارزش های اسلامی بود که به ما جهاد، نشاط و تحرک داد.

وی گفت: عشق به جهاد در دل رزمندگان به آنان رشادت، استقامت و پایداری می بخشید و از این رو این عناصر اساسی جهاد با تمام وجود در میدان نبرد ظاهر شدند.

سردار شادمانی گفت: غواصان، خرابکاران، اطلاعات، عناصر مهندسی از جمله عناصری بودند که زمینه پیروزی را فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات های والفجر 8 و کربلای 5 غواصان عملکردی از خود به نمایش گذاشتند که در مجموع نشان دهنده اهتمام، پشتکار، پایداری و روحیه انقلابی این افراد بود و کار این غواصان جوان باید در کمترین میزان شدیدترین کار را انجام می داد. سخت ترین کار را در میدان جنگ پذیرفت.

سردار شادمان اذعان داشت: این ایثار و از خودگذشتگی غواصانی که در سبد اخلاص برای بازکردن موانع به روی رزمندگان جان خود را فدا کردند با هیچ معیار مادی قابل ارزیابی نیست.

وی گفت: بزرگترین فداکاری، ایثار، ایثار و شجاعت، تخریبچیانی بودند که در دل تاریکی شب، وقتی به میدان های مین رسیدند، طاق شبانه درست کردند و سپس در تاریکی مین ها را جمع آوری کردند و چقدر نمی دانند.» که رزمندگان به مین رفتند، این اطلاعات غلطی است که به مردم می دهند، قربانی ناوشکن راه را باز کرد.

سردار شادمانی ادامه داد: ناوشکن ها جان خود را فدا کردند و بدن های پاره پاره خود را نشان دادند تا راه را بازگشایی کنند، حال سوال اینجاست که چند مین مسئولان را از جان این مردم خارج می کند! امروز چه بخشی از تلاش و مردانگی تخریب‌کنندگان الگوی زندگی مردم است؟

وی افزود: یکی از صحنه های جالب این بود که وقتی از معبر رد شدیم در انتهای معبر مردی را دیدیم که مرد زمان را خلق کرد.

سردار شادمانی خاطرنشان کرد: مسئولین محترم درسی که ناوشکن ها به ما داده اند این است که از هر نظر موانع را از سر راه مردم برداریم تا مردم به زندگی سعادتمندی دست یابند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) به رشادت های عناصر اطلاعاتی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: کار این عناصر دشمن شناسی بود. آنها در صحنه های سخت جنگ برای نفوذ به خطوط دشمن بیشترین فداکاری را کردند.» دشمن و اهداف او را شناسایی کنید و این درس بزرگی برای مسئولان، مدیران و مردمی است که نیاز به درک اهداف و نیات دشمن دارند.

وی در تشریح فداکاری عناصر رزمی گفت: آنها بدون سلاح و تجهیزات دفاعی برای ساختن دژ و دفاع برای سربازان زیر آتش دشمن قرار گرفتند. پناه! “

سردار شادمانی گفت: دولت سه مولفه اصلی شامل بازدارندگی قدرت نظامی، دفع تهدیدات از مرز و قدرت منطقه ای و ثبات و امنیت سیاسی در داخل دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: قدرت سه پایه دارد و نمی توان آن را سه بعدی کرد. اگر در مرزها می ماندیم و کشورهای همسایه به دست دشمن می افتاد، در خطر بزرگی بودیم. برخی می گویند پول این مردم به سوری ها می رسد، «لبنانی ها و فلسطینی ها گفتند پاسخ من این است، اما آیا آمریکایی هایی که به این منطقه دورافتاده آمدند نگفتند ما هفت تریلیون دلار خرج کردیم؟ چرا آمدند؟”

وی ادامه داد: اکنون کمتر از دو درصد از درآمدهای ارزی ما صرف جبهه مقاومت می شود که قابل مقایسه با 7 هزار میلیارد دلار نیست و اکنون این همه هزینه کرده اند و در همه جبهه ها شکست خورده اند، اما ما در جبهه قدرت پیدا کرده ایم. مقاومتی که در سایه این امنیت در کشور تضمین شد و در منطقه رای آوردیم.

سردار شادمانی گفت: در سایه این دو نیرو، ثبات سیاسی و ثبات در حوزه امنیت در داخل کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب می فرمایند تبیین جهاد یک واجب قطعی و فوری است، همه کسانی که فرصت گفتگو با فرزندان و افراد جامعه را دارند باید در فرصت مناسب این دستاوردها را تبیین کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) افزود: اگر در جبهه کشته و مجروح می شدیم فقط درجات خود را از دست می دادیم اما امروز کسانی که از صفوف ما سقوط می کنند به صفوف خواهند پیوست. دشمن، و این بسیار خطرناک است.»

وی در پایان گفت: امروز هر اتفاق، شایعه و دروغی که دشمن را توجیه می کند و این یعنی قرار گرفتن در خط دشمن را به سرعت در فضای مجازی منتشر می کنیم که باید به آن توجه جدی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید