بازی های همبستگی کشورهای اسلامی; ثبت رکورد وزنه برداران با حضور معاون وزیر


ساعت: 00:45
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887782

بازدید نماینده ورزش بانوان وزارت ورزش از کمپ قونیه

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش از اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش در پایان ثبت رکورد در بین 8 وزنه بردار تیم ملی گفت: شاید ورزش های دیگری مانند تکواندو سال ها زودتر در راه قهرمانی قدم گذاشته باشند اما اینطور است. کاملا واضح است که وزنه برداری زنان با سرعت بسیار بیشتری در حال پیشرفت است.”

وی تصریح کرد: علیرغم اتفاقات تلخی که اخیرا در وزنه برداری بانوان رخ داده است، این وزارتخانه به طور کامل از ماموریت های برون مرزی و توسعه این رشته ورزشی حمایت می کند و این حمایت را وظیفه خود می دانیم.

کاظمی پور گفت: تلاش می کنیم طبق توافقاتی که با مسئولان ورزش روسیه داشتیم پس از پایان مسابقات برای همبستگی کشورهای اسلامی اردوهای مشترکی را در این کشور برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اقدامات در حال انجام، تدوین آیین نامه ساماندهی وضعیت اردوی بانوان ورزشکار است که به مدت طولانی از خانواده، همسر و بعضا فرزندان خود دور بوده و باید شرایط مناسب فراهم شود.

کاظمی پور تربیت مربیان حرفه ای زن برای وزنه برداری بانوان را یکی از مهم ترین نیازهای این اداره کل دانست و تاکید کرد در صورت امکان مربیان زن به مسابقات برون مرزی اعزام شوند تا با تیم ملی مردان تجربه کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید