بازی های همبستگی کشورهای اسلامی; پرچمداران کاروان ایران شناسایی شدند


ساعت: 14:48
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887897

ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک صبح امروز طی نشستی آنلاین، پرچم‌داران کاروان ورزشی ایران را که به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2022 قونیه اعزام می‌شوند، معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با تصمیم اعضای ستاد بازی های عالی، علیرضا کریمی قهرمان شایسته کشتی آزاد آسیا و جهان و اکرم خدابنده قهرمان سرشناس آسیا و دانش آموزان جهان در تکواندو به عنوان پرچمداران کاروان و فرزانه فصیحی. رقیب پرافتخار ملی کشورمان به عنوان حامل پلاک معرفی کاروان جمهوری اسلامی ایران اسلامی شناسایی و معرفی شدند.
قبل و در دوره های گذشته رویدادهای چند رشته ای (بازی ها) هر کاروان یک پرچم دار داشت که با تصمیم کمیته بین المللی المپیک و رعایت بحث جنسیت در ورزش و کاروان ها تصمیم گرفته شد، بنابراین در همه بازی ها یک پرچم مرد بود. حامل و یک حامل زن از ایالت ها باید پرچم کشور خود را معرفی و به طور مشترک حمل کنند.

در این دوره از بازی های همبستگی دولت اسلامی که هفته آینده در قونیه ترکیه برگزار می شود، مقرر شد تا برنده هیئت معرفی کاروان که پیش از این توسط نمایندگان ستاد برگزاری برگزار شده بود، به یک نفر نیز اهدا شود. نماینده و قهرمان هر کشوری که در کادرفنی حضور دارند اداره ورزش کشورمان این مسئولان را به فرزانه فشیحی دونده دوومیدانی کشورمان سپرد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه در مراسم افتتاحیه بازی ها هنوز برخی از رشته ها وارد دهکده بازی نشده اند، اعضای ستاد عالی با در نظر گرفتن افتخارات ورزشکاران حاضر در بازی ها این تصمیم را اتخاذ کردند. دهکده

دیدگاهتان را بنویسید