باشگاه به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت

باشگاه به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت

روز جدید : شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که قبلا از طریق اپلیکیشن رسمی فقط برای دستگاه های iOS و اندروید در دسترس بود، بالاخره به صورت آنلاین گسترش یافت.

باشگاه هاوس در توییتر تایید کرد که در حال آزمایش یک گزینه اشتراک گذاری جدید است که به کاربران امکان می دهد علاوه بر کاربران کلاب هاوس، اتاق نشیمن خود را با کاربران دیگر شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند.

هنگامی که کاربران پیوندی به یک اتاق زنده به اشتراک می گذارند، افراد می توانند از طریق یک مرورگر وب به آن دسترسی داشته باشند، حتی اگر حساب باشگاهی نداشته باشند. با این حال، این ویژگی در حال حاضر فقط گوش می دهد و کاربران نمی توانند در یک اتاق باشگاه به چت وب بپیوندند. طبق گفته باشگاه هاوس، برخی از اتاق ها برای پخش مجدد در دسترس خواهند بود.
تبلیغات

در حالی که این ویژگی قطعاً برای محبوبیت روزافزون کلاب هاوس مهم است، اما ممکن است برای راه‌اندازی آن خیلی دیر باشد، زیرا کلاب هاوس در حال از دست دادن محبوبیت خود در برابر رقبایی مانند Twitter Spaces است که برای iOS، اندروید و وب در دسترس است.

به گفته 9to5mac، Twitter Spaces در واقع چند ماه پیش پشتیبانی وب را اضافه کرد و نسخه اندروید آن خیلی زودتر توسط Club House منتشر شد. اگرچه Club House به حداکثر هشت میلیون بارگیری در ماه رسید، اما تعداد دانلودهای برنامه Club House در آوریل 2021 به کمتر از یک میلیون کاهش یافت. با این حال، این شرکت می گوید که برنامه Club House بیش از 2.6 میلیون بار در دسامبر دانلود شده است. .

زمانی که کلاب هاوس برای اولین بار راه اندازی شد، عضویت فقط با دعوت امکان پذیر بود، اما با ورود شرکت هایی مانند فیس بوک و توییتر به فضای صوتی زنده، این شرکت نیز مجبور شد به باشگاه خانه دسترسی پیدا کند تا از رقبای خود جلوتر بماند. برای همه.

دیدگاهتان را بنویسید