باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را به مرکز شهر منتقل نکردند / 2 سوداگر مرگ به دست پلیس جنوب شرق افتادند

ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804432

سردار احمد طاهری از درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر ایرانی خبر داد و گفت: در این عملیات دو سوداگر مرگ دستگیر و حدود 600 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: قاچاقچیان در قالب باند قاچاق که قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر از ایران به مناطق مرکزی کشور را داشتند، جان خود را از دست دادند. موضوع در دستور کار آنها قرار دارد.

وی افزود: با پیگیری تردد اعضای باند، نهایتاً پلیس شب گذشته قاچاقچیان را که محموله مواد مخدر را با یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 در محور ایرانشهر – مهرستان جابجا می کردند، شناسایی کرد.

به گفته این افسر ارشد انتظامی، سوداگران مرگ در کمین منطقه قرار گرفتند و خودروهای خود را در ارتفاعات رها کردند و متواری شدند که در نهایت دو سوداگر مرگ دستگیر و 592 کیلوگرم 700 گرم تریاک کشف شد.

کشف 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق

وی گفت: روز گذشته پلیس سیب و سوران حین رصد خودروهای عبوری در محور روستایی پاسکوچ به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک برای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی متوقف شدند.

طاهری افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی 29 هزار لیتر گازوئیل از چرخه توزیع قانونی به صورت قاچاق خارج شد. کامیون قاچاق و متخلف نیز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید