بانک رفاه کارگران به عنوان بهترین بانک حمایت از تولید ملی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در مراسم اختتامیه این جشنواره که روز دوشنبه 14 شهریور ماه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دولتی، کارآفرینان، صاحبان صنایع، اساتید دانشگاه و … برگزار شد. ، در سالن همایش صدا و سیما، کارگران بانک رفاه با شرایط «شبه در سطح شهرت در حمایت از تولید ملی» و بانک منتخب در حوزه نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی معرفی شدند. و با اهدای لوح تقدیر و تندیس در جشنواره دکتر اسماعیل لالقانی مدیرعامل این بانک اعطا شد.

لازم به ذکر است وحید حنلری معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران لوح تقدیر و تندیس چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) را به نمایندگی از مدیرعامل این بانک دریافت کرد.

لازم به ذکر است جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ارزیابی نقش، جایگاه و توانمندی های سازمان های ملی و بنگاه های اقتصادی برای افزایش تولید ناخالص داخلی و در این راستا برگزار شد. از مدیران و واحدهای ارزش آفرین در کشور تقدیر می شود. در این جشنواره راهکارها و طرح های پیشنهادی دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی به منظور بهبود و بهبود فرآیندهای اجرایی جمع آوری شده و بهترین طرح ها توسط کمیته علمی جشنواره انتخاب می شود.

وی خاطرنشان می کند: بانک رفاه کارگران در سال های اخیر اقدامات موثر و قاطعی را برای حمایت از تولید ملی انجام داده است که از جمله آنها می توان به صدور اوراق گام (گواهی اعتبار تولید) برای حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد محل کار اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید