باید در شرایط فعلی که اوضاع آرام شد، باز بودن حجاب را کنترل کرد

باید در شرایط فعلی که اوضاع آرام شد، باز بودن حجاب را کنترل کرد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مشکلات اخیر مربوط به حجاب گفت: کسانی که کشف حجاب می کنند جاهل هستند و در شرایط فعلی که اوضاع آرام شده باید کشف حجاب را کنترل کرد.

رویداد۲۴ سیدکاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در همایش تجلیل از سفیران مهر که صبح امروز در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، گفت: مردم ایران بسیار مؤمنتر هستند. و بهتر از مردم صدر اسلام در مدینه و اهل کوفه و اهل استقامتند.» قوم ایرانی پیدا نمی شود.

به گزارش فارس، وی با اشاره به نارضایتی برخی از مردم گفت: گروهی از برخی مسئولان ناراضی هستند که مثلاً کارشان در دفتری انجام نمی شود امام هرگز از نظام ناراضی نبوده است.

امام جمعه موقت تهران باید نظارت کافی بر کار مدیران و مسئولان وجود داشته باشد و ادامه داد: باید با ملایمت با مردم رفتار کرد، مرهمی بر زخم آنها زد و آنها را توجیه کرد.

وی با اشاره به تعبیر قرآن از امر به معروف و نهی از منکر به معروف و احسان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان «پیشنهادات» تعبیر می کنند. و ایرادات» و این وظیفه بدون حمایت مردم ممکن نیست.

وی با اشاره به مسائل اخیر حجاب افزود: حجاب یک واجب اجتماعی است که خداوند آن را واجب کرده است، بنابراین زن محجبه طرفدار دین است و کشف حجاب جاهل هستند و باید در شرایط فعلی حجاب را کشف کنند. آرام شد، خودش را کنترل کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حجاب و عمامه نماد اسلام و دعوت به دینداری است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ائمه جمعه همواره در سنگر بوده و در تراز هستند. انقلاب اسلامی.

صدیکی با تاکید بر اینکه کشوری قوی تر از ایران پیدا نمی کنید، گفت: مالیات دهندگان اروپایی خم شده و استخوان هایشان شکسته است، اما به گونه ای بیان می کنند که تصور می شود وضعیت اروپا بسیار خوب و مناسب است، در حالی که وجود دارد. در کشورهای غربی مشکلات زیادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: ورشکستگان سیاسی که برای همیشه در گورستان تاریخ دفن شده اند، اظهاراتی می کنند که ما هنوز اینجا هستیم و منکر پیشرفت انقلاب اسلامی می شوند، فاقد عدالت، وجدان و عقل هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انواع توطئه های دشمنان ادامه داد: دولت های سکولار ویروس ها و میکروب ها را وارد آموزش و پرورش و دانشگاه های ما کرده اند اما شهدا با خون خود این نظام را زنده و پایدار نگه داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید