باید رویکرد ثابتی در قبال آسیب های اجتماعی حاصل شود


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877843

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد:

صداقت رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: تاکنون رویکردهای مختلفی در زمینه مبارزه با مواد مخدر اتخاذ شده است اما باید در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر به رویکردی مستحکم دست یابیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام مجتبی صداقت ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: تابستان پرشوری را در یزد پیش رو داریم به همین دلیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری حدود 100 برنامه قبل از محرم را مشخص کرده است.

وی با این نشست که با موضوع چهارمین جشنواره «نه به اعتیاد» برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره اجتماعی به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل رفاه اجتماعی از 1 برگزار شد. به یزد 17 تیرماه برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مواد مخدر موضوعی سخت و پیچیده است که با سایر معضلات اجتماعی مرتبط است و به عنوان یکی از پنج آسیب بزرگ اجتماعی کشور و از چهار آسیب دیگر نام برده می شود. به نوعی به مواد مخدر و اعتیاد آور هستند.

صداقت با اشاره به رویکردهای مختلف مبارزه با مواد مخدر افزود: باید در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد به رویکردی منسجم دست پیدا کنیم و برنامه هایی مانند جشنواره ها صرفا برای فرهنگ سازی انجام می شود. مبارزه با مواد مخدر کار در این حوزه نیست بلکه باید بسترهای لازم را فراهم کنیم و در حوزه آسیب های اجتماعی عزم و برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: نه تنها سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، بلکه همه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… مناطق باید مشکل جدی خود را در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدری که واقعا می سوزند مطرح کنند. در خانه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید