باید صبور باشیم و به تیم ملی وقت بدهیم/ با تلاش نسل جدید چرخه والیبال ایران ادامه خواهد داشت.


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842362

این مربی پیشکسوت و بین المللی والیبال با تاکید بر اینکه به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران اعتقاد دارم، گفت: باید صبور باشیم و به ملی پوشان جوان ایران وقت بدهیم. با همت نسل جدید چرخه والیبال ایران ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال ایران در راستای آمادگی برای حضور شایسته در لیگ ملت ها در سال 2022 اردوی آماده سازی خود را در بلگراد پایتخت صربستان آغاز می کند. از امروز یکشنبه 8 خرداد.

مصطفی کارهنه با آرزوی موفقیت تیم ملی در رقابت های لیگ ملت ها گفت: امیدوارم بازیکنان با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کنند. بدون رنج گنج ممکن نیست. کسی که گنج می خواهد باید رنج را بپذیرد. مطمئناً آن دسته از بازیکنانی که 24 ساعت شبانه روز دور از خانواده کار می کنند، نتیجه زحمات خود را خواهند دید.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان با تاکید بر اینکه کادر فنی تیم ملی هر آنچه را که به بازیکنان نیاز دارند را به صورت تئوری و عملی آموزش داده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان ابتدا خودشان، سپس کادر فنی و فدراسیون والیبال که امکانات خوبی در اختیار آنها قرار داده است. درگیر هستند. ما باید به این تیم وقت بدهیم و روی این نسل سرمایه گذاری کنیم و برای آن هزینه کنیم تا این نسل به نسل طلایی والیبال تبدیل شود.

کارشناس والیبال ایران ادامه داد: حمایت فدراسیون والیبال از تیم ملی و انجام شایسته وظایف بازیکنان و کادر فنی نشان دهنده اتفاقات خوبی است. من به این کادر فنی و بازیکنان ایمان دارم و امیدوارم مانند بازیکنان شناخته شده گذشته نام این بازیکنان در تاریخ ثبت شود.

این کارخانه که جوایز بسیاری از والیبال کشوری و باشگاهی را از آن خود کرده است، با بیان اینکه با کار گروهی و هم افزایی بیشتر می توان به نتایج خوبی دست یافت، گفت: نسل های زیادی برای والیبال کشور زحمت کشیده اند و نسل جدید باید چرخه والیبال را ادامه دهند. قرار دادن بازیکنان جوان تیم ملی در شرایط سخت مسابقات و آزمون و خطا باعث تربیت بازیکنان صاحب نام برای والیبال خانگی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید