با ارسال روغن و ماکارونی مشکلی نداریم/ با نگهداری و قاچاق کالا قاطعانه برخورد می کنیم


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836412

احمد واحدی با بیان اینکه مشکلی با موجودی کالاهایی مانند روغن و ماکارونی در کشور نداریم، گفت: هرگونه قاچاق کالا حل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی در حاشیه همایش توسعه استان مازندران با رویکرد رشد اقتصادی 8 درصدی در نوشهر در جمع خبرنگاران در نوشهر درباره کمبود محصولاتی مانند روغن و ماکارونی در کشور گفت: کمبود اقلام در کشور وجود ندارد. کشور است اما به دلیل تفاوت قیمت ها تعداد زیادی از مردم به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده اند که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: هرگونه قاچاق کالا رسیدگی می شود. ممکن است برخی اقلام و کالاهایی را برای عرضه به بازار با قیمت های جدید نگه داشته باشند و اگر خلاف قوانین باشد گنج محسوب می شود و مورد توجه قرار می گیرد».

وزیر کشور ادامه داد: وزارت جهاد، صمت و… آنها به دنبال جبران کمبود کالا هستند و ما هیچ کمبودی در کشور نداریم و مشکلی نداریم.

واحدی در خصوص کمبود ماکارونی با بیان اینکه قیمت آرد در صنعت و صنعت تغییر کرده است، افزود: ذخایر ماکارونی با آرد به قیمت قبلی است و در صورت افزایش قیمت آرد با ارائه یارانه جبران می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید