با تعویق بازی های آسیایی برنامه ریزی چند ساله ام را از دست دادم/ دلیل این همه بی تفاوتی به ووشو را نمی دانم!


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836847

من همیشه دوست داشتم در بازی های آسیایی طلا بگیرم.

ملی پوش ووشوی ایران گفت: نداشتن طلا در بازی های آسیایی یکی از اهدافی بود که همیشه دوست داشتم به آن برسم.

به گزارش راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، الهه منصوریان، ملی پوش ووشو ایران در خصوص تعویق بازی های آسیایی هانگجو گفت: از دو سال پیش برنامه ریزی برای حضور در این بازی ها را آغاز کردم. در معرض ویروس کراون قرار گرفتم و البته مرکز آن در چین بود، به ایران برگشتم و یک سال بعد به چین بازگشتم تا تمرینات سخت خود را در آنجا ادامه دهم، سپس به ایران برگشتم و در اردوها شرکت کردم، بازگشتم از چین بود. در شرایطی که قرارداد و موقعیت مالی خوبی داشتم، اما نداشتن طلای بازی های آسیایی یکی از اهدافی بود که همیشه می خواستم به آن برسم.

وی ادامه داد: در بازی های آسیایی برای کسب طلا تلاش می کردم که به تعویق افتادن این رویداد تاثیر بسیار منفی روی من خواهد داشت. من واقعاً از این موضوع ناراحت هستم. زیرا برنامه ریزی چندین ساله من از بین رفته و از بین رفته است. البته مسابقات به تعویق افتاده است اما زمانی که آماده بودم برایم ناراحت کننده بود. اکنون باید آماده باشم و به برنامه ریزی ادامه دهم. چون هنوز باید برای بازی های آسیایی برنامه ریزی کنم.

وی در خصوص دیدار ورزشکاران، مربیان و مسئولان ورزشی با رئیس جمهور منصوریان گفت: ورزشکاران همه فدراسیون های بزرگ از جمله فوتبال و والیبال ناراحت بودند چرا که فدراسیون آنها در تنگنای مالی و در شرایط نامناسبی قرار دارد. این برای من کمی عجیب بود. درست است که این مشکلات وجود دارد اما بودجه یازدهم ووشو ورزشکاران و مربیان بودند که صحبت کردند. کمی عجیب است که همه شاکی هستند. ووشو یکی از معتبرترین و معتبرترین ورزش هاست که بودجه بسیار کمی نسبت به سایر رشته ها دارد. واقعا نمی دانم دلیل این کم توجهی به ووشو چیست و چرا ووشو نباید به اندازه ورزش های دیگر بودجه داشته باشد. با این حال آنها یک سوم ووشو را به ایران افتخار نمی کنند.

ملی پوش ووشو گفت: در این مدت اردوهای تیم ملی برگزار شد و اردوهای زیادی داشتیم اما کمبودی احساس نکردیم و در مجموع متوجه نشدیم که فدراسیون دچار مشکل مالی است. خوشبختانه اردوها به صورت منظم برگزار شد و تمامی امکانات رفاهی برای آمادگی و اردوی خوب از سوی فدراسیون مهیا شد که جا دارد از سیدیکی رئیس فدراسیون ووشو تشکر کنم. مدیر ما مدیری بود که با وجود مشکلات مالی اجازه نداد وضعیت مالی فدراسیون را احساس کنیم.

وی در سخنانی خطاب به رئیس جمهور گفت: در این جلسه همه کسانی که صحبت کردند همین دغدغه را داشتند که بیمه ورزشکاران و مربیان بود. جوایز نیز کاهش یافت. در واقع جوایز همیشه به صورت سکه و پول پرداخت می شد و این بار ورزشکاران ناراحت بودند. من هم همین را گفتم و از رهبری فدراسیون ووشو که شرایط خوبی را فراهم کردند تشکر کردم. خدا نکند این مسائل حل شود و دیگر چنین دغدغه ای نداشته باشیم.

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم سال آینده قوی تر و قوی تر وارد بازی های آسیایی شویم و بتوانیم مدال های خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید