با حریف عجیب و همیشگی استقلال آشنا شوید

با حریف عجیب و همیشگی استقلال آشنا شوید

تیم استقلال روز سه شنبه 16 فروردین ماه باید به مصاف تیم پیکان برود، وی در تاریخ 13 آذر 1395 پنج بار در بازی های رسمی و دو بار در بازی های دوستانه با هموطنش دیدار کرد.تعداد بازی های دو تیم در یک سال و چهار ماه گذشته نشان می دهد که دو تیم به خوبی یکدیگر را می شناسند.

با نگاهی به 5 بازی رسمی اخیر استقلال و پیکان به خوبی مشخص می شود که آبی های تهرانی در اکثر دیدارها هموطن خود را شکست داده اند و هرگز به این تیم نباخته اند.

انصراف در دسامبر 2016

پیکان و استقلال یازدهم هازارد 1399 در هفته چهارم لیگ برتر بیستم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار محمود فکری سرمربی استقلال بود.

پیروزی در مارس 2017

استقلال در بیست و یکم اسفند همان سال و در مرحله یک شانزدهم جام حذفی بار دیگر به مصاف پیکان رفت. دیداری که فرهاد مجیدی استقلال این بار روی نیمکت مربیگری خود دید. شیخ دیاباته در دقیقه 16 و محمد دانشگر در دقیقه 16 از پنالتی برای استقلال گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه 2-1 به سود آبی های تهرانی و تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی به پایان برسد.

نشست سوم در اوایل دهه 1400

چهاردهم فروردین سال گذشته و همزمان، تیم های استقلال و پیکان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم در دیداری رودررو دوباره به مصاف هم رفتند که مانند بازی دو تیم (در بیستم) بود. لیگ برتر) با تساوی بدون گل.

باز هم آذر، دوباره پیکان!

تیم های پیکان و استقلال در هفته نهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر بیست و یکم هازارد هجدهم (به عنوان لیگ برتر بیستم که آذرماه به مصاف یکدیگر رفتند) به مصاف هم رفتند. با این تفاوت که این دیدار با برتری 3 بر صفر استقلال و گل های سیاوس یزدانی، محمد دانشگر و امیر ارسلان مطهری به پایان رسید.

باز هم جام حذفی، این بار در بهمن

تیم های پیکان و استقلال که در جام حذفی زیاد به مصاف هم می روند، 18 بهمن سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی مجددا به مصاف هم رفتند که این بار استقلال پیکان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و امیر ارسلان. مطهری تک گل استقلال را در این دیدار به ثمر رساند.

دو بازی دوستانه در چهار ماه

پیکان و استقلال سال گذشته دو بار در دیدارهای دوستانه لیگ برتر و جام حذفی به مصاف هم رفتند.

اولین بار در بیستم خرداد 1400 بود که استقلال با گل های رضاوند و رمضانی دوبریک حریف خود را شکست داد و دومین بازی دوستانه دو تیم در هفدهم مهر ماه سال 1400 برگزار شد که این بار استقلال و پیکان بازی دوستانه را به پایان رساندند. با تساوی 2-2

مسابقه هر دو ماه یکبار

با توجه به پنج بازی رسمی اخیر و دو بازی دوستانه اخیر دو تیم، استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بیست و یکم از آذرماه 1395 تا امروز برای هشتمین بار باید به مصاف هموطنش برود. به طور متوسط ​​هر دو ماه یک مسابقه مسابقه دهید! با این تفاسیر استقلال سه شنبه آینده به مصاف تکراری ترین حریف خود می رود.

دیدگاهتان را بنویسید