با رکورددار تولید نهال در گرگان آشنا شوید

با رکورددار تولید نهال در گرگان آشنا شوید

امروزه سرمایه گذاری در صنعت باغداری به ویژه در زمینه کاشت نهال گردو به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت غیرفعال و اقتصادی شناخته می شود که مهمترین هدف آن تامین امنیت غذایی مردم یک شهر، استان و کارخانه های تولیدی به تاسیسات زمین کشاورزی اطلاق می شود.

البته نباید فراموش کرد که احداث باغ میوه در شهر گرگان نه تنها یک سرمایه گذاری شخصی محسوب می شود، بلکه حداقل 50 نیروی کار مستقیم و غیرمستقیم را شامل می شود، حتما از کشاورز به عنوان تاجر و کارآفرین یاد کنید. نه تنها با احداث باغات به ویژه باغات گردو و بادام از نسل آینده خانواده خود حمایت می کند، بلکه برای جوانان اشتغال زایی کرده و با صادرات محصولات ارزآوری خوبی برای کشور به ارمغان می آورد.

تعمیر و نگهداری عمده باغ و مرمت باغ درجه 3 در گرگان

کشاورزانی که می خواهند فروش خود را گسترش دهند، علاوه بر اینکه می توانند محصولات خود را علاوه بر بازار داخلی به کشورهای عربی و اروپایی صادر کنند، باید به یک نکته بسیار دقت کنند، نگهداری اصولی باغات یکی از وظایف باغدار است. و تمام موارد مشاوره و پشتیبانی باید در نظر گرفته شود اصول و تجارت را بیاموزید.

البته یادگیری تمام اصول برای باغدار بسیار سخت خواهد بود، بنابراین توصیه می شود کشاورزان برای رسیدن به این هدف از مشاوران و متخصصان این حوزه کمک بگیرند و سنت مرسوم به پایان رسیده است، کشاورزان گرگان باید این کار را انجام دهند. بیشترین پتانسیل کاشت نهال های اصلاح شده و پیوندی را دارد.

آمار به دست آمده از آمار تولید چوب اصلی در شهر گرگان

اگر آمار وزارت جهاد کشاورزی شهرستان گرگان را مطالعه کنید، متوجه می شوید که تولید شهرستان گرگان در سال گذشته به 24 میلیون تن رسیده است و این نشان از پتانسیل بالای زمین های کشاورزی شهرستان گرگان دارد. با توجه به اینکه سرمایه گذاران می توانند در انواع مزارع سرمایه گذاری کنند، فرصت درخشان و طلایی است انواع نهال میوه در این شهر وجود دارد

با راه اندازی نهالستان های تولید و عرضه نهال های پیوندی، اصلاح شده، مقاوم و سازگار در شهر گرگان که ظرفیت این منطقه را برای شهر گرگان افزایش می دهد، دلایلی که به شما در شهر گرگان برای سرمایه گذاری توصیه می شود به شرح زیر است:

  • کسب درآمد ارزی با فعالان شهرستان گرگان به دلیل صادرات مستقیم محصولات چوبی
  • با ظرفیت و پتانسیل کشاورزی بالا
  • تولیدات شهرستان گرگان به عنوان تامین کننده اصلی این قسمت از مرزها شناخته می شود.
  • تنوع آب و هوایی دارد
  • تامین آب تضمینی

دستیابی به درآمدزایی در گرو توسعه باغداری در شهر گرگان است

اگر باغ های شهر گرگان را مطالعه کنید متوجه می شوید که بیش از 40 نوع میوه مختلف در این باغ ها کاشته می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • کشاورزان باید از فرسایش خاک جلوگیری کنند.
  • کشاورزان باید مراقب تامین آب باشند. را
  • بهتر است به زمین های شیب دار شهر گرگان توجه کنید، بسیاری از درختان در زمین های شیب دار بهتر رشد می کنند.
  • مسئولان توجه داشته باشند که بیش از 50 درصد باغات گرگان نیاز به نوسازی دارند.
  • با توجه به تنوع آب و هوایی در شهرستان گرگان، انواع نژادهای سردسیری و گرمسیری در این شهرستان کاشته می شود.

ارقام مختلف نهال میوه محبوب در سطح شهر

  • انواع باغات میوه هسته دار مانند شلیل، هلو و آلو
  • نزدیک به دو هزار هکتار باغ که مهمترین آنها بادام، فندق و گردو است.
  • باغات بذر شامل سیب و گلابی
  • باغات نهال فصل سرد مانند زرشک و انگور
  • انواع مزارع زیتون، نهال خرمالو و نهال انار

این باغ‌ها از باغ‌های مولد محسوب می‌شوند، اگرچه کاشت درختان بی‌مولد در این شهر بسیار زیاد است و از آن برای استفاده از چوب آن بهره‌برداری می‌شود، به طوری که باغدار می‌تواند با فروش چوب‌های خود درآمد کسب کند، به طور کلی یکی از بیشترین – از عوامل مهم این امر شهر اشتغال جوانان است کاشت نهال مثمر و بی ثمر است.

مهمترین تغییرات ایجاد شده در باغات شهر گرگان در چند سال اخیر.

اگرچه ذخایر آبی شهر گرگان کافی است، اما با توجه به خشکسالی های دهه اخیر، به طور کلی توصیه می شود برای جلوگیری از هدررفت آب در شهر، روش هایی برای شاداب سازی باغات ایجاد شود، اینجا نهالستان گرگان است (https: / /bartarnahal.ir /خرید-نهال-میوه-و-گردو-گرگان) به کمک باغداران آمد، آنها با فروش نهال میوه مرغوب و اصلاح شده که نیاز به آب کمتری دارند، هزینه های آبیاری را به نصف کاهش دادند.

همچنین استفاده از روش های نوین آبیاری، ترویج مالچ پاشی، علاوه بر استفاده از کودهای حاوی سیلیکات و پتاس بهترین گزینه برای کاهش میزان مصرف آب است و از آنجایی که میزان بارندگی گرگان کافی است، این محصولات آسیب نمی بینند. ناشی از کمبود آب در مزارع دیم

خرید نهال گردو و بادام

از دیگر محصولات پرطرفدار در شهر گرگان می توان به نهال گردو و بادام اشاره کرد. نهال گردو در گرگان همچنین قبل از کاشت آن در زمین خود حتما با کارشناسان نهالستان های معتبر و مجرب مانند برتر نهال مشورت کنید زیرا ارتفاع شهر گرگان و سختی هوای منطقه باعث می شود تعداد کمی از آن کاشت شود. نهال گردو وجود دارد، از سازگارترین ارقام نهال گردو و بادام در این مناطق را می توان نهال گردو زیر نامید:

  • نهال گردو ژنوتیپ پالیز صفر تا 3000 متر
  • نهال گردو چندلر ویژه مناطق کوهستانی

آخرین کلمه

باغبانان هر منطقه برای اینکه از ساخت باغ خود به موفقیت خوبی برسند فقط به یک نکته توجه کنند و آن این است که قبل از ساخت باغ اطلاعات لازم را کسب کنند و در صورت استفاده از مشاوره متخصصان در این زمینه استفاده کنند. آنها نمی توانند، t.k. هزینه مهندسان کشاورزی از مشاوره آنها استفاده کنید.

این امر با مراجعه به بهترین وب سایت نهال و کمک گرفتن از مشاوره و خدمات مهندسین کشاورزی این مرکز و کلیه مراحل ساخت باغ با کمک کارشناسان امکان پذیر است. بهترین نهالستان برای نهال به صورت کاملا علمی و تخصصی انجام دهید، برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

تماس با بهترین نهال:

09141832393

09144501003

دیدگاهتان را بنویسید