با شروع بارندگی برای نیروهای راهداری کرمانشاه آماده باشید

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922066

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد؛

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی تمامی نیروهای راهداری و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه پس از شروع بارندگی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: با توجه به شروع سامانه بارشی در استان کرمانشاه، تمامی نیروهای راهداری در قالب 46 تیم راهداری در آماده باش و آماده ارائه خدمات به هموطنان و انجام عملیات هستند. فعالیت های برف روبی

وی افزود: بارش برف هم اکنون در محورهای ارتباطی شهرستان سنقر و کلیایی، گردنه ملحمس و گردنه خسروآباد، روانسر به پاوه، قشلاق به روانسر، کامیاران به محور کانی گوهر و جوانرود به پلنگنه، شهر دالاهو در گردنه سرمیل و حوضه اورامانات آغاز شده است. .بوده است

کرمی تصریح کرد: بارش برف در محور اسلام آباد غرب به کرمانشاه از ظهر امروز آغاز شده و عملیات برف روبی در این محور انجام شده است.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: تمامی نیروهای راهداری تا پایان بارندگی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

کرمی افزود: از کلیه همکاران استانی و راهداران تقاضا داریم با توجه به شروع بارندگی ها جهت اطلاع از آخرین اطلاعات ترافیکی و وضعیت جوی جاده ها قبل از سفر با سامانه پاسخگویی 24 ساعته 141 مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه تماس حاصل فرمایند. توجه به توصیه های کارشناسان این مرکز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید