با معلم خاطی طبق قانون برخورد می شود + فیلم


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839479

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: اولیای دانش آموزان روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه به مدرسه می روند و معلم از اولیای دانش آموزان عذرخواهی می کند، اما گزارش از رویداد غم انگیز آماده است. اساس قوانین پیگیری باید برای معلم ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی درستکار در گفت و گو با صاحب نیوز; وی در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی از تنبیه دانش آموز توسط معلم گفت: این دانش آموز در یکی دیگر از شهرهای استان تحصیل می کرد که در بهمن ماه سال 1400 به دلیل تغییر محل سکونت در هرند و در دبیرستان اول شهید غفر هرندی ثبت نام کرد. .

رئیس سازمان سنجش عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طبق تحقیقات انجام شده این دانش آموز محدودیت های خاص خود را داشت که کادر آموزشی این دانش آموز از لحاظ مالی و معنوی آن را حمایت کردند.

درستکار ادامه داد: روز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 این دانش آموز در مدرسه شیطنت های زیادی داشت و این امر متاسفانه منجر به محدود شدن تماس فیزیکی معلم با دانش آموز می شود.

وی افزود: بلافاصله پس از این درگیری رئیس آموزش و پرورش و رئیس ارزیابی عملکرد شهرستان هرند در مدرسه حضور خواهند داشت و به صورت میدانی به این موضوع رسیدگی می شود.

رئیس سرویس سنجش پیشرفت و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: اولیای دانش آموزان روز دوشنبه 26 اردیبهشت به مدرسه می روند و معلم از اولیای دانش آموزان عذرخواهی می کند اما گزارش حادثه غم انگیز آماده است و بر اساس قوانین زیر باید برای معلم تدوین شود.

در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:


خبر خاکستری

بدون شک این گونه رفتارها و نگرش ها در مدارس به هیچ وجه حمایتی نیست و باید مورد توجه قرار گیرد، اما برای جلوگیری از این گونه رفتارها باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود که بخشی از آن ایجاد آگاهی و مهارت بیشتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید