با مورایس برنامه بلند مدت خواهیم داشت/ اردوگاه معدوم سپاهان است!


ساعت: 09:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889138

ما از آپارتاید رسانه ای رنج می بریم، رادیو و تلویزیون رسانه ملی است نه رنگی.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تمامی بازیکنان جدید تیم فوتبال سپاهان به درخواست سرمربی این تیم آورده شدند و امیدوارم فصل خوبی را در کنار آنها داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان؛ محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران در باشگاه سپاهان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: روز خبرنگار روز تجلیل از مردان و زنان شایسته ای است که می نویسند، بیشترین عکس را می گیرند. در شرایط سخت و عاقلانه ترین و صادقانه ترین وجه مردم را در جریان رویدادها قرار دهند. یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی می داریم.

وی در ادامه به تشریح عملکرد باشگاه سپاهان در سال جاری پرداخت و گفت: سپاهان به عنوان یک باشگاه ورزشی در تمامی عرصه های ورزشی فعالیت خواهد کرد و تیم های مختلف ورزشی بر اساس مصوبات هیات مدیره و هیات مدیره در دو حوزه آقایان و بانوان فعالیت خواهند کرد. بررسی های انجام شده .آنها خواهند بود. البته سیاست باشگاه این بود که از موازی کاری و ورود باشگاه های استان به تمامی عرصه های ورزشی جلوگیری شود و به همین دلیل نه تنها تیم های مختلف باشگاه کم نشدند، بلکه تیم ها مثلاً افزایش یافتند. ، تیم والیبال بانوان سپاهان تشکیل شد و مرحله نهایی استعدادیابی این تیم جمعه هفته آینده انجام می شود.

وی گفت: تیم هندبال سپاهان بعد از سال ها قهرمان ایران شده و در حال آماده سازی تیم برای مسابقات آسیایی اعم از بانوان و آقایان هستیم. آکادمی فوتبال سپاهان در حال برنامه ریزی استعدادیابی همه جانبه در سطح استان است و پایگاه هایی به همین نام که در سراسر کشور ایجاد شده است با هدف کیفی سازی و انتخاب استعدادهای برتر تلاش می کند.

ساکت با اشاره به جدایی محرم نویدکیا و روند انتخاب ژوزه مورایس به عنوان سرمربی این باشگاه توسط سپاهان، گفت: باشگاه سپاهان برای ادامه همکاری با نویدکیا برنامه ریزی کرده بود اما استعفای نویدکیا چند روز پس از پایان فصل چالش برانگیز است و این موضوع ایجاد شده است. یک مشکل جدی برای باشگاه چرا که سرمربی تیم باید در مدت زمان کوتاهی شناسایی و انتخاب می شد. بر این اساس مدیریت و هیئت مدیره باشگاه طی فرآیندی جامع 123 مربی را شناسایی و رزومه 23 مربی را بررسی و در نهایت یک مربی توانمند و با تجربه و دارای رزومه انتخاب شد.

وی یادآور شد: تحریم های ناجوانمردانه بزرگترین رنجی است که بر اقتصاد کشور تحمیل می شود و حوزه ورزش نیز از این مشکلات مستثنی نیست و همچنین قلم های مزدور و نجس تصاویر ناخوشایند و غیر واقعی از ایران برای دنیا ترسیم می کنند و این معضل شرایط ما باعث می شود در عرصه ورزش در شرایط سختی برای همکاری با مربیان و بازیکنان خارجی قرار بگیریم و بیش از هر چیز تاثیر این تصاویر را امتحان کنیم. اشتباه را از بین ببرید و تصویر واقعی کشور را ترسیم کنید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: مورائیس قبل از عقد قرارداد با سپاهان از زیرساخت های باشگاه بازدید کرد و پس از بررسی برنامه ها و اهداف بلندمدت باشگاه در نهایت با ما قرارداد بست و ارزیابی های لازم را برای بستن تیم و دستیارانش آغاز کرد.

ساکت با اشاره به نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان بر اساس منطق وارد بازار نقل و انتقالات شد و همه بازیکنان جدید با توجه به خواسته سرمربی به تیم اضافه شدند. مورائیس بازی ویدیویی گزینه های باشگاه را بررسی کرد و پس از آنالیز عملکرد آنها، بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب و به باشگاه معرفی کرد و در نهایت به باشگاه اضافه شدند.

وی با بیان اینکه باشگاه سپاهان بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به دنبال همکاری بلندمدت با موریس است، افزود: باشگاه سپاهان با همکاری موریس برنامه بلندمدت و 3 ساله ای را در نظر دارد و بر این اساس اهداف مختلفی را در نظر گرفته است. کسب عنوان قهرمانی یکی از آنهاست. سپاهان همیشه در لیگ ایران مدعی بوده و در همین راستا است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: تمامی مسابقات قهرمانی ادوار مختلف ایران پاک بوده و هیچ قهرمانی ناپاکی به دست نیامده است.

وی در ادامه از رویکرد برخی رسانه ها و برنامه های رادیویی به باشگاه سپاهان انتقاد کرد و گفت: باشگاه سپاهان به همه تیم ها و بازیکنان سابق خود احترام می گذارد و سعی می کند بدون حاشیه کار کند اما از برخی رسانه ها و برنامه های رادیویی ببخشید که سپاهان ورودی دارد. در بازار مرحله دوم نقل و انتقالات، عده ای در صدا و سیما برنامه نقل و انتقالات می سازند و تنها 8 عکس از بازیکنان سپاهان را نشان می دهند و سعی می کنند سوالات منفی درباره سپاهان صدا و سیما مطرح کنند این رسانه ملی است نه رسانه رنگی. رنگ ها نباید از برنامه های صدا و سیما پیشی بگیرند و مسئولان ارشد صدا و سیما باید به این مسائل توجه کنند.

ساکت تصریح کرد: موج اول نقل و انتقالات را شاهد بودید، سپاهان در موج دوم وارد بازار نقل و انتقالات شد اما به خود اجازه نمی دهیم درباره باشگاه های دیگر اظهار نظر کنیم. ما در رسانه ها از آپارتاید رسانه ای رنج می بریم و برخی باشگاه ها ظرفیت زیادی دارند. رسانه برنده است انتظار داریم رسانه های استان اصفهان تصویری منصفانه از ورزش اصفهان و سپاهان ارائه دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه ورزشگاه نقش جهان 30 سال است که نقطه کور ورزش اصفهان بوده که شرکت فولاد مبارکه توانست در قالب مسئولیت اجتماعی خود آن را به بهره برداری برساند، افزود: ورزشگاه نقش جهان بزرگترین ورزشگاه است. که بعد از انقلاب افتتاح شد و یکی از استانداردهای لازم است و تلاش می کنیم از این ورزشگاه به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرعامل سپاهان در ادامه به موضوع حق پخش باشگاه ها اشاره کرد و گفت: همه می دانند که حدود 70 درصد درآمد باشگاه ها در دنیا از طریق حق پخش تامین می شود، جایگاهی که در بودجه دولت در نظر گرفته شده ربطی به حق پخش ندارد، بلکه حق پخش است. فدراسیون فوتبال برای تبلیغات مسابقات ورزشی و رقمی که در نظر گرفته اند اصلا قابل توجه نیست.

ساکت در پاسخ به دلایل استفاده از مربی خارجی در تیم های هندبال و والیبال بانوان سپاهان اذعان داشت: ما فصل گذشته در تیم هندبال بانوان از مربیان بومی استفاده کردیم و از عملکرد آنها راضی بودیم اما فدراسیون هندبال اقدام آبرومندانه ای برای این تیم انجام داده است. تیم ملی بانوان تیم هندبال یک مربی خارجی با دانش توسط باشگاه سپاهان با توافق با فدراسیون استخدام شد تا شرایطی فراهم شود تا مربی تیم ملی همزمان سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان شود و ما هدف افزایش دانش فنی در ورزش بانوان است.

وی گفت: والیبال اصفهان گل سرسبد کشور بود و اکنون مدت هاست که افت کرده است و به همین دلیل سعی کردیم با استفاده از مربی خارجی دانش مربیان داخلی را بالا ببریم و بانوان را بیاوریم. بازگشت تیم والیبال به روزهای اوج

دیدگاهتان را بنویسید