با هزینه انتقال من به هامبورگ، ورزشگاه دستگردی را ساختند.

ساعت: 20:24
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798956

مربیان پیکان و آلومینیوم در نشست خبری پس از دیدار هفته چهاردهم که با تساوی به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید معتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل آلومینیوم گفت: ما تیمی بودیم که شایسته امتیاز و پیروزی بودیم. ما بازی خیلی بهتری انجام دادیم. موقعیت های خیلی بهتری داشتیم. تیم اراک موقعیت های زیادی نداشت و گل بچه ها را زدیم.

وی ادامه داد: بچه های ما امروز خوب بازی کردند. سعی کردیم با تغییر سیستم و با تغییر روش مطبوعاتی تیم خود را افزایش دهیم. حتی بارها دروازه بان را زیر سوال بردیم. اجازه ندادیم آنها در دفاع وسط بازی کنند. همه چیز خوب بود. اما وقتی متأسفانه موقعیتی با امتیاز یک بر صفر به دست می آورید و گل نمی خورید و بازی را 2-0 یا 3-0 نمی کنید، باید انتظار گلزنی داشته باشید. متاسفانه این اتفاق برای ما افتاد و گل بچه ها را زدیم. اما این چیزی از شایستگی و تلاش فرزندان ما کم نمی کند، فقط بازیکنان ما باید یاد بگیرند که برنده شوند، زیرا آنها فوتبال خوبی بازی می کنند. امیدوارم این بازی تجربه خوبی برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص داوری اذعان داشت: نمی توان درباره داوری صحبت کرد. من بهانه ای نیستم و فقط می خواهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم، اما نمی دانم چرا قاضی امروز پنالتی گرفت و چرا پنالتی را برگشت داد و صحنه های دیگر رخ داد. امیدوارم داوران ما تجربه بیشتری کسب کنند و بیشتر از داوران ما استفاده کنند.داوران نخبه.من نمیدانستم چرا این هفته از داورهای کمتری استفاده شده است.امیدوارم بقیه داورانی که برای قضاوت انتخاب شده اند پیشرفت کنند و تیم ها شکست نخورند. من نمی توانم دقیقاً در مورد داوری صحبت کنم.

حسینی در خصوص بحث مجوزهای حرفه ای و اینکه آیا پیکان امکاناتی برای اخذ مجوز حرفه ای دارد، گفت: اول سهمیه آسیایی را بگیریم و بعد در مورد آن صحبت کنیم. الان نمی توانیم در این باره صحبت کنیم، اگر سهمیه آسیایی را بگیریم، درباره آن صحبت می کنیم. البته پیکان باشگاهی است که حداقل ها را دارد، ما زمین بازی خصوصی داریم، سالن های سرپوشیده داریم و در هر صورت باشگاهی است که حداقل امکانات را دارد. اما باید قبول کنیم که در فوتبال ما واقعاً از نظر سخت افزاری عقب هستیم. با حرف زدن و شعار دادن خوب کار نمی کند. ما فقط سه ورزشگاه استاندارد در کشور داریم، یکی ورزشگاه امام رضا، یکی ورزشگاه نقش جهان اصفهان و دیگری ورزشگاه فولاد. باید بپذیریم که عقب هستیم و باید کار کنیم و سخت افزار بسازیم. اگر می‌خواهیم در این زمینه پیشرفت کنیم، باید سخت‌افزار را تکان دهیم و جلو برویم.

* حتیبی: با هزینه انتقال من به هامبورگ، ورزشگاه دستگردی را ساختند.
رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی گفت: در بخشی از نیمه دوم تیم پیکان تیم بسیار خوب و شرایط بسیار خوبی داشت. تیم امروز خیلی جالب نبود، هفته قبل مثل امروز بد بازی کردیم.

وی افزود: تیم پیکان می توانست در دیدار امروز پیروز شود و بسیار خوب بازی کرد. موفق شدیم تاکتیک های حریف را متوقف کنیم اما از نظر کار فنی تیم پیکان بهتر از ما بود. در یک تصادف هر دو تیم به گل رسیدند. ما با یک خطای شخصی به گل رسیدیم و در نیمه دوم موفق به گلزنی شدیم، اگرچه تمام راه را از ایستگاه عبور دادیم.

سرمربی تیم آلومینیوم گفت: به تیم پیکان و آقای حسینی تبریک می گویم. تیم آنها بسیار خوب بازی کرد و مورد احترام است. امیدوارم دیگر هرگز چنین بازی هایی را انجام ندهیم.
حتیبی گفت: اکثر بازیکنان ما جوان هستند. ما فقط چهار بازیکن باتجربه داریم. از انتظارات برای آلومینیوم نباید فراتر رفت. ما داریم کار خودمان را می کنیم و همچنان از بچه ها راضی هستیم و اگر آنها بدون استرس کارشان را انجام دهند و همین روند را ادامه دهند، جایگاه خوبی به دست می آوریم. ما همچنان از موقعیت خود راضی هستیم. خدای ناکرده به هدف خود یعنی حضور در نیمه بالای جدول برسیم. تاکنون این اتفاق افتاده است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. البته تنش در مسابقات زیاد است.بازی قبلی ما سخت بود و آب و هوا اجازه نمی دهد ریکاوری کنیم و در عین حال خوب بازی کنیم. امیدوارم هر چه زودتر به نیم فصل برسم و در این صورت بازیکنان بیشتری مصدوم شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به ورزشگاه دستگردی برگشته و گفته اند که این ورزشگاه با هزینه انتقال شما به باشگاه هامبورگ ساخته شده است، پاسخ داد: خاکی بود و زمین اینجا کاشته شده بود و تیم ما اینجا تمرین می کرد. پس از امضای قرارداد با هامبورگ، مقامات وقت با هزینه انتقال من به باشگاه هامبورگ، ورزشگاه را ساختند و سکوها و رختکن خود را ساختند. خدا را شکر قدمی به سمت فوتبال برداشتم. البته کارمندان آن زمان، آقای ایرلو، سخت کار کردند.

سرمربی تیم آلومینیوم به مناسبت بحث مجوز حرفه ای این باشگاه گفت: 12 سال پیش گفتم می گویید فوتبال عربی، فوتبال امارات، فوتبال قطر، آنها الان کجا هستند و ما کجا. البته من کاری به فوتبال ملی خودمان ندارم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم. این بازیکنان باعث خلاقیت فردی در تیم ملی، تیم ملی می شوند، اما در بحث باشگاه های ما، کشورهای عربی خیلی جلوتر از ما هستند و از نظر ساختاری بهتر از اروپا هستند. زمانی که در امارات بازی می کردم، ساختار امارات بهتر از الان بود.

وی گفت: متاسفانه کادرفنی ما فقط می گوید بازی ها باید برگزار شود. یکی قهرمان می شود، یکی می رود آسیا، یکی می شود جام حذفی. ساختار ما از نظر حکمرانی ضعیف است. اگر مدیرعامل بیاید یک دهم به تیم بدهد، اما برای باشگاه ساختاری بسازد، فکر می کنم او مدیر است. مدیریت ما رسیدن به نتیجه و محبوب شدن است. هر اتفاق دیگری افتاد، بدهی ها ماند، پول را به بازیکنان خارجی ندادیم، اما محبوبیتی که برای قهرمانان تیم ایجاد کردم، باقی ماند. خدا را شکر رهبری ما سازه سازی، اردو زدن، اما من می گویم اگر تیم من دهم شود اما ساختار درستی داشته باشیم، این مدیر مدیر است. اما اگر تیم من قهرمان شود به آسیا می رود اما ساختاری وجود ندارد. به نظر من این مدیر یک مدیر نیست.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید