با ورود بسیج به عرصه اشتغالزایی/ 27 زن سرپرست خانوار روستایی شاغل هستند


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913639

شنبه پور بندری گفت: پنج سال پیش با گرفتن وام از بسیج سازندگی استان هرمزگان کارگاه خود را توسعه دادم و در حال حاضر 27 نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند که اکثر آنها را بانوان مسئول حنور تشکیل می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ مکتب بسیج عشقی که رهبر کبیر انقلاب با درایت خود در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل دادند و این میراث پیر جماران همچنان به اهداف خود یعنی کمک به مستضعفین جامعه می رسد. قدرت بیشتر از همیشه

امروز حضور پر رنگ بسیج در عرصه های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست، از حضور دیدنی در میدان نبرد گرفته تا راه اندازی کارگاه های خیاطی، پرورش ماهی و میگو و… که همگی تحت حمایت بسیج هستند.


3cf7969a 0e09 4016 bc82 c075ee0d25d4 خبر خاکستری


وقتی بسیج برای ایجاد اشتغال وارد میدان می شود

بسیج در سال های اخیر توانسته است دغدغه های بسیاری از متولیان زن در مورد کار را برطرف کند. بسیج به عنوان پناهگاه با ایجاد اردوگاه های محلی تحول پس از شناسایی افراد؛ سازماندهی و حمایت از آنها تا زمانی که کارآفرین شوند ادامه می دهد.

اعطای وام توسط بسیج سازندگی به افراد جویای کار علاوه بر رفع مشکلات گروهی از افراد جامعه برای ایجاد اشتغال، توانسته حمایتی از تولید ملی نیز داشته باشد.

راه اندازی کارگاه های خیاطی در محیطی امن و مطمئن یکی از برکات مثمر ثمر بسیجی است که این روزها بازار آن داغ است و با سر زدن به دل هر محله ای با یک پرس و جو ساده می توانید این کارگاه های تولیدی را پیدا کنید.


8a6ff62e 1d32 40b9 bcf3 a637ac9860a0 خبر خاکستری


ایجاد شغل برای 27 زن سرپرست خانوار روستا

فرشته شنبه پور بنداری یکی از بانوان کارآفرین بسیجی است که با گرفتن وام از بسیج سازندگی علاوه بر اینکه منبع درآمدی برای خود داشت به آموزش روستائیان نیز پرداخت و اکنون با ایجاد اشتغال مستقیم برای 27 نفر کارگاه خود را توسعه داده است. ، برای ایجاد شغل بیشتر در سر دارد

فرشته شنبه پور بندری هنرمند و کارآفرین هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: اهل روستای بنوبند پاسنگ هستم و 35 سال سن دارم.

این جوان کارآفرین گفت: از پنج سال پیش کار حرفه ای خود را با دو کارمند شروع کردم و از همان روزهای اول فکر و دغدغه ام این بود که برای بانوان روستایمان کار ایجاد کنم تا علاوه بر دوخت لباس های خودشان منبعی شوید. برای این.برای خودم دارم


3eeb94f4 0366 48ce 861c a991482c4063 خبر خاکستری


امیدوارم روزی برسد که هیچ زن سرپرست خانواری بیکار نماند

شنبه پور بندری ادامه داد: کارگاه خود را با گرفتن وام از بسیج سازندگی استان هرمزگان توسعه دادم و در حال حاضر 27 نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند که اکثر آنها ناظر خانم هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین هدفم توسعه کارگاه برای اشتغال بیشتر بانوان است، گفت: در حال حاضر علاوه بر خیاطی و نظارت بر کار در کارگاه، مشغول توسعه کار خود نیز هستم به امید روزی که فرا برسد. هیچ زن سرپرست خانوار بیکار در روستا نباشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید