برآورد 11 میلیون میلیارد تومان تسهیلات ویژه این صنعت در سفر رئیس جمهور به مازندران


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811031

حسن کریان پور گفت: در حوزه کشاورزی، صنعت و پارک فناوری در قالب جلسه 11.26 میلیارد تن تسهیلات برای سفر رئیس جمهور تدارک دیده ایم تا بتوانیم از ظرفیت سفر رئیس جمهور استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ حسن کریان پور امشب در جلسه ستاد تسهیلات تولید و موانع مازندران در آمل، با اشاره به ظرفیت صنعتی مازندران، گفت: مازندران با استفاده از ظرفیت بالفعل و بالقوه خود در فاصله 400 کیلومتری از سواحل خزر، نزدیک به پایتخت و سه فرودگاه فعال است. رقم برتلود از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.
وی با بیان اینکه شرایط خوبی برای صادرات داریم، گفت: مازندران 7 میلیون تن بهترین محصولات کشاورزی را تولید می کند که شرایط خوبی را نه تنها برای استان و کشور، بلکه برای صادرات نیز فراهم کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران ادامه داد: نزدیک به کشورهای اوراسیا و پتانسیل مهم ترین نیروی انسانی توانمند و فرهنگ غنی، امل نیز یکی از شهرهای با ظرفیت خوب در زمینه صنعت، تولیدات کشاورزی، دینی است.
این مسئول ادامه داد: سعی کردیم کارگاه های خصوصی و انفرادی در سه کمیته صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را با حضور بانک فعلی و خود سازنده بررسی کنیم و سعی کردیم از این کارگروه ها نهایت استفاده را ببریم.
خیریان پور از تملک 186 واحد تولیدی در مازندران توسط بانک ها خبر داد و گفت: از این تعداد 117 واحد از اموال بانک خارج و به مدار بازگشتند، 40 واحد مابقی پرونده در دستگاه قضایی برای ارائه به واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی دارند. واحدها تخصیص داده شده است.
وی واحدهای ورشکسته مازندران را ورشکسته ترین واحدهای کشور دانست و گفت: مشکل دیگر اکثریت واحدهای ورشکسته است که تعداد واحدهای ورشکسته مازندران ورشکسته ترین واحدهای کشور است و آمل بیشترین واحدهای ورشکسته را دارد. در استان . .
معاون امور اقتصادی استاندار مازندران با بیان اینکه 180 واحد صنعتی در مازندران در حال ورشکستگی هستند، گفت: کمیسیون حل اختلاف قضایی رسیدگی و تعیین تکلیف می کند و بیشتر این واحدها در استان در امل هستند.
خیریان پور با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: تعدادی از واحدها به دلایل خاصی تعطیل شدند، تلاش کردیم آنها را برگردانیم، تعدادی از آنها نیاز به حضور قوه قضائیه دارند، واحدی که سال ها تولیدکننده ملی بود و تلاش می کنیم برگردیم. دوباره به تولید برگردد
وی از ارزش گذاری 11 هزار و 260 میلیارد تن تجهیزات در سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: در حوزه کشاورزی، صنعت و پارک فناوری 11 میلیارد و 260 میلیون تن تجهیزات در سفر رئیس جمهور آماده کرده ایم تا بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم از سفر رئیس جمهور استفاده کنیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید