برای آبرسانی بیش از 7 هزار روستای کشور 1401 هزار و 400 واحد مسکونی روستایی احداث می شود.


ساعت: 08:34
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887794

سردار محمد زهرایی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته تامین آب شرب بیش از 7 هزار روستای کشور در سال جاری انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد زهرایی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به مهم ترین اولویت ها و اولویت های سازمان بسیج سازندگی در سال 1401 اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته، امسال تامین آب شرب 7 هزار و 138 روستای کشور انجام می شود. در حال حاضر مهم است. در حال پیشرفت است.

وی تاکید کرد: همچنین در قالب حوضه آبریز به پروژه جالیز، پروژه ها و خدمات زیادی از جمله حفر و احیای قنوات، احداث حوضچه آب کشاورزی و زهکشی آب در حوزه کشاورزی و باغات در مناطق روستایی کشور اجرا خواهد شد. کشور.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای کمیته همیاری روستایی به عنوان یکی دیگر از پروژه های بزرگ این سازمان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد بیش از 6 هزار پروژه پیشرفت فیزیکی دارد و پروژه دیگری نیز پیشرفت فیزیکی دارد. بخشی از آنها به بهره برداری رسیده و یا در مرحله اجراست.

سردار زهرایی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و حمایت از رونق آن، قرارداد احیای هزار واحد صنعتی خرد، کوچک و متوسط ​​در سال 1401 منعقد و اقدامات لازم برای این امر انجام شد. هدف و احیای این بخش از میدان تولید کشور در حال انجام است.

وی از راه اندازی 10 هزار صندوق قرض الحسنه خبر داد و اظهار داشت: در راستای حمایت از تامین برق و تقویت منابع درآمدی در این حوزه، احداث و احداث نیروگاه های خورشیدی خانگی در دستور کار قرار گرفته و فعالیت ها در حال انجام است. در این منطقه انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود به بیان گوشه هایی از فعالیت ها در حوزه بلایای طبیعی و کمک رسانی به آسیب دیدگان پرداخت و گفت: در این راستا پس از وقوع زلزله در غرب کشور در کشور، ساخت 2000 واحد مسکونی به پایان رسیده و در دوران ظهور در برخی استان های کشور بیش از 11 هزار واحد ساخته و تعمیر شده است.

سردار زهرایی بیان کرد: ساخت 230 واحد مسکونی در شهر زلزله زده سیشت به پایان رسیده است، البته خدمات دیگری نیز در سایر مناطق زلزله زده اجرا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید