برای رسیدن به موفقیت ها و اهداف بزرگ وزارت ورزش باید تیمی کار کنیم/ تمرکز خود را بر آماده سازی برای بازی های آسیایی خواهیم گذاشت.

ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798928

جلسه معارفه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: ورزش در تمامی مناسبات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی موثر است و بدون شک موفقیت ورزش در کشور نشاط و نشاط اجتماعی را به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز جلسه معارفه سید محمد پولادگر با حضور جمعی از معاونین ذیربط و روسای سازمان در دفتر معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای برگزار شد. وزارت ورزش و جوانان.

سید محمد پولادگر در این نشست با تاکید بر لزوم همدلی همه مجموعه های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش ما در این معاونت این خواهد بود که از هم اکنون بتوانیم کارها را انجام دهیم و تعلل نکنیم. قطعا انجام آن به صورت تیمی موفق خواهد بود و از ظرفیت کل مجموعه برای رسیدن به اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی های آسیایی به زودی در پیش است و ما نیز باید برای المپیک آماده شویم، تمرکز خود را روی آماده سازی فدراسیون ها خواهیم گذاشت و هدفمان اعزام کاروان با کیفیت به مسابقات است. زمان زیادی تا شروع بازی های آسیایی هانگژو باقی نمانده و همه فدراسیون ها باید تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم ها انجام دهند و ما تمام تلاش خود را برای کمک به ورزش قهرمانی انجام خواهیم داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: هدف دیگر ما برداشتن بار از دوش ورزش کشور است و به همین دلیل نیازمند همت کل وزارت ورزش و جوانان هستیم. ورزش در تمامی مناسبات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیر دارد و بدون شک موفقیت ورزش در کشور نشاط و نشاط اجتماعی را به همراه دارد. ما باید با توجه به وجود برخی مشکلات اقتصادی در جهت تقویت روحیه ملی گام برداریم و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

پولادگر در پایان گفت: تا جایی که بتوانیم در ورزش موفق باشیم قطعا دشمن را ناامید کرده و رشد و توسعه کشور را در همه عرصه ها به چالش خواهیم کشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید