برای کسب تساوی بهتر باید رتبه خود را بهبود بخشم


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839796

ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان پیش از اعزام به مسابقات رده بندی قزاقستان درباره وضعیت خود اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که این روزها پنجمین اردوی آماده سازی متوالی خود را برای حضور در جام جهانی 2022 صربستان پشت سر می گذارند، پیش از حضور در مسابقات رده بندی بولات تورلیخانوف قزاقستان به اظهار نظر درباره وضعیت فعلی خود پرداختند.


محمدرضا گرایی: با طلای جهان و المپیک کارم سخت شده است

محمدرضا گرایی، ملی پوش وزن 67 کیلوگرم کشتی گیر و قهرمان جهان و المپیک گفت: در شرایط خوبی هستم و حدود 20 روز دیگر در قزاقستان روی تشک خواهم رفت که اولین مسابقه من از مسابقات جهانی سال گذشته است. بعد از کسب طلا در المپیک و مسابقات جهانی، شرایط برای من سخت تر شد. آنالیز حریفان روی من زیاد شده و همین موضوع باعث شده تا تکرار قهرمانی برایم سخت شود اما امیدوارم با تدابیر ستاد فنی صربستان به مدال طلا برسم.


محمدعلی گرایی: شکست مقابل لورینچ را جبران می کنم

وی ادامه داد: طبق برنامه مربیان باید به مسابقات قزاقستان اعزام می شدم اما به دلیل مصدومیت جزئی در تمرینات نمی توانم در این مسابقات مبارزه کنم و سپس با تصمیم ستاد به مسابقات پیش رو اعزام خواهم شد. . 4 ماه تا جام جهانی صربستان باقی مانده است و برای آمادگی 100 درصد راه زیادی در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم نایب قهرمانی فصل قبل را به قهرمانی تبدیل کنیم که شرایطمان رو به بهبود است.

وی درباره نبرد مقابل توماس لورینچ نیز گفت: لورینچ یکی از قهرمانان بزرگ کشتی جهان است که به من لطف داشت. در مرحله یک چهارم نهایی المپیک بازی سختی با او داشتم و متاسفانه شکست خوردم. لورینچ بدون خطا می جنگد. کشتی هم ورزشی است که به اشتباه نتیجه را از دست می دهی و این اتفاق برای من در مسابقه با آن افتاد اما امیدوارم در مسابقات آینده نتیجه بهتری بگیرم و این شکست را جبران کنم.


پشتام: می خواهم رنگ مدال هایم را در صربستان عوض کنم

پیمان پشتام کشتی گیر وزن 82 کیلوگرم و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی گفت: هم اکنون در اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات تورلیخانف حضور داریم. شرایط خوب است و امیدوارم با نتیجه ای که در قزاقستان کسب کردم بتوانم رتبه خود را ارتقا دهم تا در جام جهانی صربستان قرعه بهتری داشته باشم. با توجه به چرخه تعیین شده برای انتخاب تیم های ملی برای مسابقات، امیدوارم بتوانم نظر ستاد را جلب کنم و به عنوان تیم ملی در مسابقات جهانی شرکت کنم.

وی همچنین با ابراز خوشحالی از کسب مقام سومی سال گذشته گفت: در مسابقات جهانی نروژ با توجه به اینکه به وزن بالاتری رسیدم و تنها چند ماه فرصت رقابت داشتم، موفق شدم برنز را بگیرم و کامل برگردم. با توجه به اینکه زمان بیشتری دارم می توانم با آمادگی بدنی بیشتری برای مسابقات آماده شوم و در صورت انتخاب کادرفنی هم می توانم جواب اعتماد آنها را بدهم و هم رنگ مدال ها را تغییر دهم.


محسن نژاد: به نفع کادرفنی در مسابقات شرکت خواهم کرد

مهدی محسنژاد وزنه بردار دسته 60 پوندی تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: پس از جام ترون، اردوهای ما از اواخر سال گذشته آغاز شد و سپس به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدیم. در این مسابقات از ناحیه دنده آسیب دیدم و مدال نقره گرفتم. بعد از مصدومیتم، آقای بنا به من اردوی استراحت دادند و بعد از آن دوباره به اردوها اضافه شدم. زمانی که مصدومیتم به طور کامل بهبود یافت، تمرینات خود را برای شرکت در انواع تورنمنت ها و مسابقاتی که کارکنانم مناسب می دانند، شروع می کنم.


نجاتی: تمرکزمان روی مسابقات جهانی است

علیرضا نجاتی دیگر وزنه بردار وزن 60 پوندی تیم ملی در پایان گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتم و حدود 10 روز دیگر به مسابقات تورلیخانوف قزاقستان اعزام می شویم. شرایط بدنی خوبی داریم، سالم هستیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم. با توجه به لغو بازی های آسیایی تمرکزمان روی جام جهانی بود و کار سخت شد و امیدوارم با پشت سر گذاشتن چرخه انتخابی و انتخاب شدن به عنوان تیم ملی بهترین نتیجه را در صربستان کسب کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید