برخورد غیراصولی فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت خراسان رضوی برای برخورد با عاملان حادثه غیراخلاقی!

ساعت: 14:03
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923506

پس از تشکیل یک کارگروه ویژه در مورد اتفاقات رخ داده در یکی از مدارس فوتبال؛

فدراسیون فوتبال برای برخورد غیراصولی و غیرمنطقی با مقصران اتفاقات یکی از مدارس فوتبال برخورد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون از تشکیل کارگروه ویژه بررسی گزارش های دریافتی از یکی از مدارس فوتبال مشهد خبر داد. یونس اسدی مقدم در این خصوص گفت: پیرو گزارش های دریافتی در این خصوص، کارگروهی با حضور کمیته اخلاق، حراست و افسر حفاظت از کودکان کمیته پزشکی که تحت قوانین فیفا فعالیت می کند تشکیل شد تا پیگیری شود. مسائل مرتبط مانند موضوع فوریت و دقت. و بعدا اعلام خواهیم کرد.

به گزارش دانا؛ فدراسیون فوتبال به ریاست احسان اصولی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و سخنگوی این فدراسیون در حالی این اطلاعیه را صادر کرد که دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر این تخلف غیراخلاقی از 2 هفته پیش حکایت دارد. پیش به وضوح بیان شده است.

اصولی امروز در گفت وگویی مدعی شد که فدراسیون فوتبال از طریق رسانه ها متوجه شده که چنین موضوعی در یکی از مدارس فوتبال مطرح شده است اما تاکنون هیچ شکایتی از هیئت فوتبال خراسان رضوی و فدراسیون دریافت نشده است. این جمله در حالی بیان شد که حادثه فوق در استان تحت حاکمیت ایشان اتفاق افتاده است!

اختلافات احسان اصولی با اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و عدم حضور وی در استان باعث شد تا مدیر کل آن استان از مهدی تاج بخواهد هر چه زودتر این عضو را از هیئت مدیره برکنار کند و ادامه داد. حضور مضر تلقی می شود

حساسیت شرایط چنین تخلفاتی می تواند به سکوت و پوشش منجر شود. به دلیل رویکرد ناجوانمردانه اتحادیه فوتبال، نهادهای نظارتی و اخلاقی باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند تا اشتباهات زیر چاقوی قانون نیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید