برخی از چاه های مزارع استان البرز آب بندی و بتن ریزی شده است


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915792

حدادی گفت: گاهی چاه های 100 هکتار از زمین های کشاورزی پلمب و بتن ریزی می شود در حالی که اسناد کشاورزان مربوط به دهه 50، 80 و 60 است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تولیدات صنعتی و کشاورزی استان از ظرفیت ویژه ای برخوردار است.

حدادی افزود: بر اساس تبصره 18 قانون به سازمان برنامه و بودجه در خصوص تسهیلات کارگاه های تولیدی در حوزه صنعت انتقاد می کنیم.

وی با بیان اینکه دامداران استان البرز نگران هستند، گفت: دامداران نیازمند حمایت دولت و وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تولید هستند.

حدادی به استعداد البرز در بخش کشاورزی اشاره کرد و تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید از تولید گندم و محصولات باغی حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان برای تولید محصولات به آب نیاز دارند، گفت: متاسفانه امور آب منطقه ای و وزارت نیرو باید چاه های خود را غیرقانونی بدانند.

حدادی افزود: گاهی چاه های 100 هکتار از زمین های کشاورزی را با بتن پلمپ می کنند در حالی که اسناد کشاورزان مربوط به دهه 50، 80 و 60 است، قانون نگفته است حتما پلمب شود.

وی با اشاره به اینکه چاه ها باید شناسنامه داشته باشند ادامه داد: طرح تغذیه مصنوعی برای کنترل و مدیریت آب رودخانه کردان برای تامین آب کشاورزی اجرا شده است.

حدادی بیان کرد: باید از تبدیل باغات به ویلا جلوگیری کرد، این گونه ویلاها دارای چاه عمیق هستند، اقدام جدی برای آنها انجام نمی شود، اما چاه کشاورزی پلمپ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید