بررسی ابعاد امنیتی حادثه حرم رضوی در کمیته شورا


ساعت: 21:58
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821076

سخنگوی کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس گفت: در جلسه امروز به ابعاد امنیتی حادثه حرم رضوی که منجر به شهادت دو تن از روحانیون جهادگر شد، پرداخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله نجابت در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخله و شوراها گفت: این کشور تحت تحقیقات از جمله قتل دو روحانی اهل سنت در شهر گنبد بود.

وی گفت: این جلسه با حضور معاون امنیتی وزارت کشور، معاون اطلاعات نیروی انتظامی و مسئولان وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای گزارش و تحلیل ابعاد امنیتی برگزار شد. رویدادهای اخیر

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و مشورتی مجلس شورای اسلامی گفت:

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از آن سوالات و نظرات نمایندگان مطرح شد و پس از آن کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس تصمیم گیری کردند.

نجابت گفت: همچنین مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پس از ارجاع لایحه تشکیل سازمان اتباع خارجی و بررسی آن در کارگروه اصل 142 طی شش ماه گذشته، خلاصه آن را در قالب پیش نویس طرح اتباع خارجی».

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و مشورتی مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان جلسه مقرر شد این پیش نویس برای بررسی و ارائه پیشنهادات به دستگاه های نماینده و اجرایی ارائه شود و پس از آن به تصویب برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید