بررسی سیاست های مشترک معدنی در شورا در صورت لزوم


ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838852

شورا حسب صلاحدید بررسی سیاست های مشترک معدنی را آغاز کرده است که پس از تصویب مقام معظم رهبری به مجلس ارائه و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین جلسه بررسی سیاست های مشترک معدنی امروز شنبه 25 اردیبهشت 1401 در کمیته امور زیربنایی و تولیدات شورای مناسبت به ریاست حجت الاسلام گلمرضا مصباحی مقدم تشکیل شد.

در این جلسه مصطفی میرسلیم، محمدرضا باهنر و مجید انصاری اعضای کمیسیون زیرساخت و تولید و سعیدی کیا دبیر کمیسیون و روسای کمیته ها و کارگروه های مرتبط و نمایندگان دفتر مطالعات حضور داشتند. وزارت صمت و بخش خصوصی، اعضا این سیاست را بررسی کردند. در سال 1379 به کلیات معدن ابلاغ شد و گزارشی با عنوان بررسی وضعیت موجود بخش معدن و صنعت معدن و لزوم نظارت بر سیاست های مشترک بخش معدن توسط امیر عظیمی دبیر کمیته ارائه شد. در مورد صنعت، معدن و ارتباطات.

در این گزارش بخش‌های مربوط به آخرین وضعیت معادن و صنعت فولاد و مقایسه با هدف‌گذاری افق 1404 و صادرات مواد معدنی و صنایع معدنی و چالش‌ها و موانع اصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعضای کمیته. رز.

گفتنی است، کمیته زیرساخت و تولید هفته گذشته بررسی سیاست های مشترک انرژی را به پایان رساند و بندهای پیشنهادی کمیته زیرساخت و تولید در مورد بررسی سیاست های مشترک معدنی در این جلسه ارائه و به شورای عالی تقدیم می شود. رهبر پس از تایید …

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید