بررسی صحنه های مشکوک بازی پرسپولیس

بررسی صحنه های مشکوک بازی پرسپولیس

دیدار پرسپولیس و پیکان در حالی در نیمه اول به پایان رسید که سرخپوشان با گل حامد پاکدل پیش افتادند اما در دقیقه 32 اشتباه امید آلیشیا مقابل میلاد بدرقا با کارت قرمز سرخپوشان همراه شد. بازی به مدت 10 دقیقه با 10 نفر.

این در حالی است که بازیکن شماره 2 پرسپولیس که پاس گل هم در دروازه سرخپوشان می دهد، از تصمیم رضا عادل بسیار متعجب شد و معتقد بود که شدت اشتباه به حدی نیست که با کارت قرمز جریمه شود.

در زیر نظرات کارشناسان داوری را می خوانیم:

* ابراهیم میرزابیگی: ید امید عالیشاه ضربه ای غیرقابل کنترل به بازیکن حریف زد که اشتباه فاحشی محسوب می شود و اخراج صحیح است.

* نوذر رودنیل: بدون شک اخراج درست بود و اشتباه مستحق اخراج مستقیم بود.

* حیدر سلیمانی: علیچاه برای مدافع پیکان که مستحق دریافت کارت قرمز است اشتباه جدی کرد و مستقیماً با کف محوطه به شکم مدافع ضربه زد و سلامت این بازیکن را به خطر انداخت.

* گلمرضا جباری: بازیکن پرسپولیس به درستی اخراج شد. از آنجایی که او با قسمت سخت کفش زور زیادی به بوم بازیکن وارد کرد، این حرکت می توانست آسیب جدی به بازیکنان وارد کند به همین دلیل قانونگذار به او کارت قرمز داد.
* نوید مسافری: اخراج به دلیل نوع اشتباه کاملا درست بود.

اما این تنها صحنه مشکوک داوری نبود و ساعاتی پس از بازی، باشگاه پیکان اعلام کرد که معتقد است گل دوم پرسپولیس در آفساید به ثمر رسیده است.

در این خصوص کارشناسان داوری اظهار داشتند:

* ابراهیم میرزابیگی: این صحنه آفساید نیست و پای پیکان مقابل بازیکن پرسپولیس است.

* نوید مظفری: به نظر من گل پرسپولیس در شرایط سالم به ثمر رسید.

* نوذر رودنیل: گل اصلاً آفساید نیست.

* حیدر سلیمانی: مدافع میانی پیکان وقتی پاس می دهد با گلزن پرسپولیس برابری می کند و مساوی می شود. بنابراین آفساید در نظر گرفته نمی شود.

* گلمرضا جباری: از این زاویه می بینیم که آفساید نیست و دروازه پرسپولیس سالم است.

دیدگاهتان را بنویسید